رئیسی جلاد در قم : دشمنان به‌دنبال دشمنی کردن هستند، هم اغتشاشات خیابانی راه انداختند، هم ترور و انفجار کردند

رئیسی جلاد در قم

دشمنان به‌دنبال دشمنی کردن هستند

در این سال‌ها هم بر دشمنی‌شان افزودند

هم اغتشاشات خیابانی راه انداختند، هم ترور و انفجار کردند

 

در مورد حجاب، من طلبه هستم، من اینجا سربازی می‌کنم

پای‌بندی به شرع و قانون هم برای دولت هم برای آحاد جامعه

هم برای دستگاههای اداری اجرایی انتظامی قضایی لازم است

این مسأله کاملاً مسأله روشنی است و جای هیچ‌گونه تردید نیست

 

موشک و توانایی نظامی

و اقتدار نظام قابل معامله نیست

جلوه این اقتدار را شما در عملیات بزرگ وعده صادق دیدید

 

رئیسی جلاد در قم -  ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳:

«گفتمان دولت گفتمان امام و رهبری است. تلاش دولت آن است که آن چه از منویات امام و رهبری تاکنون مردم عزیز مان آن را شنیدند و شاهدش بودند، دولت خود را موظف می‌داند به‌عنوان سرباز این میدان محقق کند.

دشمنان به‌دنبال دشمنی کردن هستند بارها تجربه کردند دشمنی‌شان در ملت عزیز ما تأثیر ندارد. در این سال‌ها هم بر دشمنی‌شان افزودند، هم اغتشاشات خیابانی راه انداختند، هم ترور و انفجار کردند هم بر تحریم‌ها افزودند.

بعضی می‌خواستند در این کشور اعلام کنند که ما ممکن است گرفتار جنگ شویم باید سایه جنگ را از کشور کوتاه کرد راهش چیه؟ راهش این است که ما برویم روی موشکی مون معامله کنیم؟ روی توانایی‌های نظامی مون معامله کنیم؟ برجام دو و سه را روی میز بگذاریم؟ اما رهبری حکیم ما خوب تشخیص داد، فرمود با اون برجام اولی چه شد که می‌خواهید برجام دو و سه را بیایید، در میدان عملیاتی کنید موشک و توانایی نظامی و اقتدار نظام قابل معامله نیست و جلوه این اقتدار را این حضور را شما دیدید در عملیات بزرگ وعده صادق.

در آینده نزدیک رونق اقتصادی کشور آنچه می‌تواند کشور را پیش ببرد آن تسلیم و سازش نیست اون نگاه انقلابی است و نگاه ما می‌توانیم.

گاهی از من عزیزان قمی شهرستانها تو جلسات می‌روم سؤال می‌کنند آقا نظر شما در مورد ارزش‌های اسلامی حجاب عفاف چیست آقا نظر من، من طلبه هستم من اینجا سربازی می‌کنم.

اگر از کسی هم وجود داره می‌گوید آقا من اعتقاداتم آن‌چنان نیست که شماها می‌گویید اشکال نداره کشور بر مدار قانون میچرخه باید هم به قانون پایبند باشند با هر سلیقه سیاسی با هر گرایشی کشور باید قانون‌مند حرکت بکنه باید پایبند به قانون بود لذا پای‌بندی به شرع و قانون هم برای دولت، هم برای آحاد جامعه، هم برای دستگاههای اداری، اجرایی، انتظامی، قضایی، لازم است این مسأله کاملاً مسأله روشنی است و جای هیچ‌گونه تردید نیست».

لطفا به اشتراک بگذارید: