موشکاف - اوضاع واحوال اقتصاد ولایی در نظام عظما و دزدیهای نجومی

موشکاف: سلام به همه دوستای با صفا و رفقای با مرام، امروز میخوایم با هم نگاهی بکنیم به چند تا از آخرین رکوردهای نظام ولایت و یه موشکافی مختصری از اوضاع و احوال اقتصاد ولایی داشته باشیم.

همتی ـ رئیس سابق بانک مرکزی رژیم ـ ۱۳ اردیبهشت

شما در سال گذشته و در دو‌سال و نیم‌گذشته یه چیزی نزدیک ۶۰۰هزار میلیارد تومان پول چاپ کردید. یعنی از شهریور۱۴۰۰، به این‌طرف چاپ پول ۱۱۵درصد رشد داشته است. توجه بفرمایید از زمان هُووَخْشَثرَه، تا شهریور۱۴۰۰، کل انتشار پول ۵۱۹هزار میلیارد تومان بوده ولی در همین دو‌سال نیم، شما ۶۰۰هزار میلیارد تومان پول چاپ کردید. پس بنابراین یکی از دلایل مهم تورم و رشد ارز همینه، دنبال دلایل دیگه نرید. عمده این فشار تورمی و فشار بالا رفتن نرخ ارز، به‌خاطر همین چاپ پول گسترده دولت سیزدهم بوده است.

موشکاف: واواوای وای، خب یه خبیثی پیدا شده که با شیش کلاس سواد تونسته، بعد از ۲۵۰۰سال همچین رکوردی بزنه، چرا اینقد تو سرش میزنین. هاهاهاها حالا بریم سراغ یکی دیگه از رکوردهای سگ و سیله‌های ولایت:

روزنامه حکومتی همدلی ـ ۱۸ اردیبهشت

افشاگری تازه

حالا بعد از چند ماه از آغاز افشاگری در مورد پرونده ابهام‌آمیز مالی شهردار تهران، بار دیگر نشانه‌های جدیدی از پرونده‌های رمز‌آلود عملکرد مالی زاکانی، در کسوت شهردار، منتشر شده است؛ آن هم توسط یکی از هم طیف‌های سیاسی‌اش! این‌بار «عبدالرضا داوری» فعال سیاسی، در توئیتی مدعی شد: «هفته قبل سندی تکان‌دهنده درباره پرداخت ۲۵میلیارد و نیم تومان کمک‌هزینه مسکن، به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران، به‌دستم رسید، که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش می‌کنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰میلیون تومان، به‌طور متوسط کمک‌هزینه مسکن دریافت کردند. به این ترتیب به نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید که شهرداری چه واکنشی به چالش جدید پیش رو خواهد داشت. چالشی که به نوعی برایش حیثیتی محسوب می‌شود! پرونده‌ای که می‌تواند شباهت فراوانی، به پرونده املاک نجومی دوره قالیباف داشته باشد!

موشکاف: گر حکم شود که دزد گیرند، در این نظام هر آن‌که هست گیرند هاهاهاها خب حالا بازم بریم ببینم خبیثی چقدر به وعده‌های اقتصادیش عمل کرده؟:

شبکه دو رژیم – رئیسی خرداد ۱۴۰۰

هدف‌گذاری کردیم که تورم‌مون رو بشه به نصف کاهش داد و رفت به طرف یک رقمی شدن، منتهاش یه دیتا‌هایی داره که حالا به بعضی از اینا بعد اشاره می‌کنم.

مجری در چه مدتی نصف میشه؟

حالا من عرض می‌کنم، نصف رو به نظر من در مدت ۲سال امکان این‌که به نصف کاهش پیدا کنه و بعدم این‌که بره به طرف یک رقمی شدن، کاملاً این وجود داره.

موشکاف:حالا ببینین این خبیثی حروم لقمه الآن که تورم دو برابر شده، چه جوری طلبکار هم در اومده.

آخوند رئیسی – اول فروردین ۱۴۰۳

از ابتدای این دولت و در مقاطع مختلف، برخی افراد مدعی بودند که تورم سه رقمی خواهد شد. اما امروز که خدمت شما مردم عزیز من هستم، نه تنها آن پیش‌بینیهای بدبینانه محقق نشد، برعکس تورم در مسیر نزولی قرار گرفت

رئیسی در مناظره نمایش ریاست‌جمهوری ـ خرداد۱۴۰۰

این مثل اون دروازه‌بانی که ۱۷تا گل خورد. گفتن چرا ۱۷تا گل خوردی؟ گفت اگر من نبودم سی گل خورده می‌شد! این‌که نشد پاسخ به مردم . باید راه‌کار پیدا کرد برای تورم.

موشکاف: پاسخت تو سرت بخوره، مردم خودشون به‌زودی جواب همه چیو، اونجایی که باید بدن، میدن، آررره، یک پاسخی میدن که حسابی بری ته دره سرنگونی. دوستان عزت زیاد

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: