بشنو از ایران علی از تهران و کیارش از خوزستان و علی از مشهد

علی از تهران:

همان‌طوریکه می‌دونید این روزها، دادگستریها و قضاییه نظام، اقدام به صدور حکم اعدامهای گسترده‌یی در شهرهای ایران کرده. از طرف دیگه با موجی از سرکوب زنان و دختران به بهانه بدحجابی مواجه هستیم. واقعیت اینه که جامعه ایران در مرحله سرنگونی قرارداره و خامنه‌ای نه راه پس داره نه راه پیش و قیام سرنگونی در راهه

می‌جنگیم می‌میریم - ایران را پس می‌گیریم

کیارش از خورستان: رژیم در بدترین وضعیت خودش، به‌لحاظ داخلی و بین‌المللی قرار داره. چرا که به‌خاطر جنگ‌افروزی در منطقه و به‌خاطر غزه و حمله مسخره به اسراییل با ضرورت لیست‌گذاری سپاه اعتراف کنه و اذعان می‌کنه که سرمار و بحران جنگ‌افروزی به‌قول برادر مسعود در بیت‌العنکبوت ولایت قرار داره. پس ما کارگران و بقیه اقشار جامعه باید هرکجا کانون‌های شورشی، قیام را شکل بدیم و ۴۰۳ را به سال قیام و سرنگونی تبدیل کنیم.

علی از مشهد:

این آخوندها از روز اولی که خمینی دجال، قدم نحس خودشو بخاک ایران گذاشت، فقط با اعدام و قتل‌عام خودشونو سرپا نگهداشتند. سرکوب و شکنجه و بعدشم اعدام. ولی در همین ۴۵سال اثبات شده که هر روز و هر لحظه، باید با ترس سرنگونی بخوابند. و از ترس این‌که سرنگون نشن، هم از خواب بیدار شن. چون با این جنایتها نتوانستند و نمی‌توانند که خودشون رو تثبیت کنند. چون اونطرف اعدامها و جنایتها شاهدیم که چه حماسه‌ها و مقاومتهایی، مردم ایران و جوونهای قهرمان تا امروز نشون دادند. همین روزها درست ایام اردیبهشته، که فقط در ۱۰روز اولش۳۷نفر رو آخوندها اعدام کردند. این اعدامها و کشته‌ها اتفاقاً ضعف و تزلزل اونهارو نشون داد.

 

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: