موشکاف - شکاف بین دولت و مجلس در آخر۱۴۰۳آتیش به بیت میرسه

موشکاف: سلام به همه دوستای با صفا و رفقای با مرام، از قدیم گفتن وقتی زمین سفت میشه، گاوا به هم شاخ می‌زنند، باهم به حرفای پاسدار‌قالیباف گوش کنیم تا قضیه بیشتر روشن بشه:

پاسدار قالیباف ـ ۱۵ اردیبهشت

امروز شما نگاه کنید ما ناترازی آب داریم، نا ترازی انرژی داریم، امروز ما ناترازی پولی داریم، ما امروز در حوضه جمعیت ناترازی داریم، در توزیع جمعیت نرمال نیستیم، بیست و سه درصد بیست و چهار درصد جمعیت‌مون رو متمرکز در یک درصد خاک مون انجام دادیم.

اینها یک‌شبه اتفاق افتاده؟؟ خیر، آیا مدیران اجرایی مقصر هستند؟ بله.

امان از اون روزی که تصمیم سیاسی بدون تشخیص علمی و تشخیص علمی بدون درک از شرایط سیاسی، فاجعه‌آمیزه و در حقیقت ما حکمرانی انجام نمی‌دهیم، هر دقیقه از هر کجا به‌نوعی تصمیمی گرفته می‌شه.

و افرادی که قابلیت حل مسأله داشته باشند، پیدا نمی‌شه

موشکاف: دیگه از این واضح‌تر نمی‌تونست خفت خبیثی رو بچسبه و شلاق کشش کنه، اما یادش رفته که وقتی سنگ میندازی، باید طاقت سنگ خوردنم داشته باشی هاهاهاها، بازی اشکنک داره سرشیکستنک داره:

آخوند اخلاقی امیری ـ کاندید مجلس ارتجاع ـ۱۵ اردیبهشت

مجالس گذشته چرا نیامدند واضح کنند، کدومشون ماشین گرفتند، از آخر یا نگرفتند و چرا ماشین گرفتند؟ آیا مردم عادی امروز می‌تونند به این راحتی ماشین بگیرند؟ می‌دانید چه کسی پشت اون صحنه بود؟ مافیای خودرو، اینها آمدند برای یک شرکت خودروسازی یک نفر سوم رو می‌خواستند بگذارند، خب نماینده‌ای هست به‌هرحال، رفته از این طریق، لذا مجلس به‌نظر من خیلی مهم است

موشکاف: اینو باش! که هنوز وارد اسطبل نشده، دنبال سهمشه و، پیش می‌گیره تا پس نیفته‌هاهاهاها، خب حالا بریم ببینیم، از این اسطبل ولایت، دیگه چه شاهکارایی بیرون میاد:

خبرآنلاین ـ بانکی‌پور ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۶ اردیبهشت

راه‌حل‌های فرهنگی ما راه‌حل‌های اساسی بلندمدت است. تمام دوربینهای فروشگاههای، اداره‌جات همه این دوربین‌ها لینک است به به‌اصطلاح فراجا می‌شه و این کار ما نه فقط برای حجاب و عفاف، برای امنیت شهرها، شامل یک دزدی صورت می‌گیره، موتور شما را دزد می‌برد، توی این کوچه دوربینهای مختلف هست، ما برای این‌که کلاً امنیت شهرهایمان برقرار بشه، توی این قانون گفتیم تمام دستگاهها باید دوربینهای خودشان و حتی بخش خصوصی در اختیار فراجا قرار بدهند. که کلاً آسیب‌هایی که توی سطح شهرها هست، دزدی گرفته تا مسائل مختلف می‌شه این تحت دوربین فراجا باشد. خود فراجا را هم داریم مجهز می‌کنیم دوربین‌هایش را کامل بکند. این یه چیز است که تو دنیای امروز جواب دارد.

موشکاف: ای لعنت به عظما و کل نظامش، به بهانه حجاب به جون زن و دخترای مردم افتادن و حالا می‌خوان بازم به بهانهٔ حجاب همه جا رو دوربین بذارن، دوربینا رو هم وصل کنن به نیروی انتظامی. اما کیه که ندونه حجاب مجاب بهونه است، حفظ نظام نشونه‌ست، اما حتی اگه از ترسشون به گوش چپ و راست و، دماغ عظما دوربین وصل کنن، بازم به همت بچه‌های شیر کانونای شورشی ۱۴۰۳ آتیش به بیت میرسه!، دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: