بشنو از ایران کاروان از کردستان و ساحل از کرج و پیروزاز تهران

 

کاروان از کردستان

خامنه‌ای الآن میخواد با افزایش سرکوب که هدف اصلی زنان است، که از سال۵۷ خانمها ابتدا از این رژیم تحمیل حجاب اجباری را قبول نکردند. تلاش می‌کند که جامعه را کنترل بکند که قیام شکل نگیرد. حتی خود سران رژیم هم اعتراف می‌کنند که اگر که از سرکوب دست برداریم، باید تا سرنگونی عقب‌نشینی کنیم و از طرفی برای ایجاد ترس و رعب و وحشت اقدام به افزایش اعدام‌های وحشیانه می‌کند تا به این وسیله بتواند ترس را در جامعه گسترش بده. چون که خودش شدیداً از از این مردم می‌ترسه.

ساحل از کرج

من ساحل هستم از کرج تماس می‌گیرم. می‌خواستم صدای زنان و دختران ایران‌رو به گوش دنیا برسونم و بگم که اعدام و سرکوب نمیتونه خامنه‌ای جنایتکار رو از سرنگونی نجات بده. این رژیم جنایتکار بحران سازی و خبرسازی می‌کنه که خبرهای اصلی رو بپوشونه. از چهل سال پیش تا حالا هم همیشه کارش این بوده که مردم رو فریب بده تا بتونه بیشتر حکومت کنه.

ولی من به‌عنوان یک عضو کانون شورشی، می‌خواستم بگم که سرکوب و اعدام نمیتونه مانع سرنگونی ملاها بشه و ما تا سرنگونش نکنیم ول کن نیستیم.

همین جا می‌خواستم به زندانیان سیاسی که به‌خاطر احکام اعدام اعتصاب غذا کردن درود بفرستم و هم‌چنین به شهدای ۱۲ و ۱۹ اردیبهشت سال۶۰ هزاران درود.

پیروز از تهران:

خامنه‌ای برای مقابله با قیام و به‌ویژه مقاومت زنان ایران و برای فرار از عواقب جنگ‌افروزی به موج اعدامهای جمعی روی آورده است. به‌عنوان مثال در یکشنبه دوم اردییهشت ۱۳زندانی را در یک روز اعدام کرد. یا در دو هفته اخیر قریب به ۴۰ نفر رو اعدام کرد. یا در سال گذشته حداقل ۸۶۴ نفر رو اعدام کرد. به همین علت هموطنان ما شعار می‌دهند:

هر شش ساعت یک اعدام / رکورد شیخ بدنام

اما به خامنه‌ای خون‌ریز می‌گوییم: ما کانون‌های شورشی همراه با مقاومت ایران و مردم به جان آمده سرنگونت می‌کنیم. خامنه‌ای ضحاکت می‌کشیمت زیر خاک.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: