فسادهای لو رفته در آخرین حلقه‌ٔ آخوندهای وابسته به خامنه‌ای

آخوند رئیسی روز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: «چگونه می‌توان مبارزه با فقر کرد مبارزه با تبعیض کرد مبارزه با فساد کرد؟ اگر صداقت در جامعه در تمام زوایای حکم بشه پرونده‌های قضایی نصف خواهد شد» خوبه یک نگاهی داشته باشیم به مبارزه با فساد و فقر و تبعیض در حکومت آخوندی با شاخص صداقت! چند نمونه از صداقت و شفافیت آخوندهای دانه‌درشت و نزدیک به خامنه‌ای رو بررسی می‌کنیم.

آخوند محمود هاشمی شاهرودی که ۵ دوره عضو شورای نگهبان بوده، ۳ دوره عضو مجلس رژیم، ۱۰ سال رئیس قضاییه‌ٔ جلادان، ۹ سال عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم بوده. که یک‌سال آخرش رئیس این مجمع شده. شاهرودی با پسر و برادر زاده و دامادش فسادهای گسترده‌یی داشته یک قلم از سال ۹۱ تا ۹۳ مبلغ۳۲۷ میلیارد تومان وام توسط دامادش از بانک سرمایه گرفته که یک ریال هم برنگردونده

آخوند امامی کاشانی، ۱۰سال عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم، ۲۰ سال عضو مجلس خبرگان رهبری رژیم، ۱سال رئیس دیوان عدالت اداری رژیم و ۱۶ سال عضو شورای نگهبان که ۷ سال سخنگوی اون هم بوده. از سال ۱۳۷۱ یک مؤسسه‌ٔ به‌اصطلاح خیره راه انداخت به‌اسم مؤسسه‌ٔ توان‌بخشی «ولیعصر» و تحت پوش این مؤسسه به سلطان معادن سنگ‌های تزئینی ایران تبدیل شد یک قلم از سال ۱۳۹۴ سالانه بیش از هزار میلیارد تومان سود معدن چاه‌مرغی به حساب این مؤسسه واریز شده.

آخوند احمد علم‌الهدی. نماینده‌ٔ خامنه‌ای در استان قدس رضوی به‌مدت ۸ سال، امام‌جمعه‌ٔ رژیم در مشهد به‌مدت ۱۸ سال، از ۱۳۸۵ عضو مجلس خبرگان رهبری رژیم هم هست. تولیت آستان قدس رضوی رو هم خامنه‌ای به علم‌الهدی داد که پرداختن به فسادهای این نهاد چندین برنامه و گزارش نیاز داره. فقط یک قلم از سال ۱۳۹۶ موقوفه‌ٔ گوهرشاد مشهد با بیش از هزار هکتار زمین و ۵ هزار و ۷۰۰ رقبه‌ٔ سنددار به حساب علم‌الهدی واریز می‌شود. این همان آخوندی است که گفته بود با فساد باید با زور مقابله شود.

آخوند ناصر مکارم شیرازی، از مراجع رژیم آخوندی هست، فتوای محارب بودن قیام‌کنندگان رو صادر کرده. یک قلم ۱۳۷ جلد کتاب در باب عرفان و عبادت و اعتکاف نوشته؛ اما خودش از اواخر دهه‌ٔ ۷۰ سلطان شکر در ایران هست. یک قلم در دوران احمدی‌نژاد۱۵۰میلیون دلار توسط دفترش چپاول شده، سال ۱۳۹۷ مایک پمپئو وزیر خارجه وقت آمریکا در توئیتی نوشت: مکارم شیرازی به‌خاطر تجارت غیرقانونی شکر باعث کسب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد شد.

آخوند صادق آملی لاریجانی این هم رئیس مجمع تشخیص مصلحت بوده، ۹ سال رئیس قضاییه‌ٔ جلادان، ۳ دوره عضو شورای نگهبان، ۳ دوره هم عضو مجلس خبرگان رهبری رژیم بوده. ۶۳ حساب قضاییه‌ٔ رژیم به حساب شخصی اون وصل بوده، بعد از جنجال در رابطه با جابه‌جایی هزاران میلیادر پول به حسابش گفت: «به‌اذن رهبری بوده» که خامنه‌ای شخصاً به این موضوع توقف زد. اما بعد در جنگ باندی اکبر طبری معاون لاریجانی رو با فساد دهها هزار میلیارد تومان دستگیر کردن.

نمونه‌ٔ آخر رو شده هم آخوند کاظم صدیقی هست که امام‌جمعه‌ٔ منصوب خامنه‌ای برای تهران هست. مشاور عالی رئیس قوه‌ٔ قضاییه‌ٔ رژیم بوده، فساد هزار میلیارد تومانی زمین ازگل همین روزها هم موضوع بحث هست؛ اما این بخش کوچکی از فسادهای آخوند صدیقی است. این آخوند رئیس ستاد امر به‌معرف و نهی از منکر خامنه‌ای هم هست.

این‌ها نمونه‌های بارز مبارزه با فقر، تبعیض و فساد و صداقت داشتن با جامعه در رژیم آخوندی هستن، وقتی این وضعیت بالای رژیمه دیگه معلومه هر بسیجی و پاسداری هم به‌میزانی که دستش برسد چه دزدی‌ها و چپاول‌هایی که نمی‌کند!‌

لطفا به اشتراک بگذارید: