سخنرانی داروغه ولایت با ورژن بسیجی رنگ کن پاسدارنادان _ موشکاف

 

سخنرانی داروغه ولایت با ورژن بسیجی رنگ کن پاسدارنادان _ موشکاف۱۵اردیبهشت۱۴۰۳

  

موشکاف سلام به همه دوستای با صفا و با مرام، رفقا، داروغه ولایت، پاسدار« نادان» گریان که در حال دوره گردیه، اینبار با  ورژن بسیجی رنگ کن ، با سربند و چفیه، از قم رفت مشهد  و از مشهد رفته اصفهان ، ببینیم تو این دوره گردی حرفش چیه و چه روضه‌یی دربارة حجاب زورکی خونده ؟

پاسدار رادان ـ ۱۳ اردیبهشت

به گوش باشیم و به هوش باشیم که دشمن دقیقاً در برابر همه دین ما قرار گرفته تا بتواند همه کید مکر و حیله خودش را به عرصه بیاره و به منصه ظهور و ثبوت برسونه.

دشمن متوجه اصل مترقی دین و حجاب و عفاف شد که اگر این اصل مترقی را بتواند زمین بزند جنگی لازم نیست با ما بکنه فتنه‌ها را مشاهده کردید فتنه 78 فتنه ۸۸ ، ۴۰۱، ۹۶، ۹۸ همه اون چه شد/

درخواست دارم که فرزندان خود خودتون بچه‌هایی که در این طرح قرار گرفته‌اند را دعا کنید تا ان‌شاءالله بتونن شرمنده نباشند

موشکاف واویلا وایلا داروغه تو گل گیرکرده ولایت پاک درمونده شده، و میخواد با این روضه خونیا  جای درگل موندگیشو پر بکنه، ولی آخرشم دست به دومن جک و جونورای ولایت میشه که دعاشون کنن،هاهاهاها، حالا خوبه به حرفای یکی از اعضای استبل ولایت گوش کنیم، ببینیم اون در مورد این طرح «زور» چی میگه؟:

سایت حکومتی انتخاب ـ معین الدین سعیدی ـ ۱۳ اردیبهشت

جالب است که در مناسبت های ملی، از همین افراد بی حجاب در صدا و سیما رونمایی می شود، اما بعد از انتخابات، چنین مسأله ای فراموش می شود. اختلاس چای دبش و باغ شمال تهران که بدون اطلاع امام جمعه به نام ایشان زده شد بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟

موارد متعددی داریم که ضروریت بیشتری دارند. بحث ربا در بانکداری خیلی مسأله ی مهم تری است. شبهات جدی مذهبی در این مورد وجود دارد. بحث معیشت و کوچک شدن سفره ی مردم و پرواز گوشت و مرغ از سفره ی مردم موضوع مهم تری است. بحث زباله گردی و معلولین و مسکن و کودکان کار اهمیت هزاربرابری دارند

موشکاف اینو باش، چه جوری خودشو میزنه به اون راه که انگار از قضیه پاک بی خبره، آخه اگه عظی و سگ وسیله هاش، اهل حل کردن مشکلات مردم بودن که اول گور خودشونو از این مملکت گم میکردن هاهاهاها ،واسه آخوندااا، همه این حرفا بهونه‌س، حفظ نظام نشونه است،بعله، حالا ببینید این یکی پاسداره چیه میگه : 

 

پاسدار فدوی  ـ  ۱۳ اردیبهشت

باید حواسمون جمع باشه اون کار خوبی که صورت می‌گیرد اکنون صورت گرفته است قبلاً این رو مراقبت و مواظبت بکنیم که دائم زیاد بشود این کار خوب و از کاری که نباید انجام بدهیم مراقبت و مواظبت بکنیم که انجام نشود جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است .

ولی شیطان دست بردار نیست ۱۴۰۱ رو دیدید چه خباثت هایی کردند و اذیت کردند کشور رو اذیت کردند انقلاب رو هزینه درست کردند

موشکاف  حواستون جمع که هیچ! ضربم که بشه!، این دفعه دیگه از دست مردم و جوونایی که میخوان حساب عظی و تو و کل نظامتونو  بذارن کف دستتون نمیتونید در برید!، آررره  ،دوستان عزت زیاد

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: