بررسی بودجه ۱۴۰۳ در مجلس ارتجاع

اعضای مجلس ارتجاع در جلسه روز سه‌شنبه خود در جریان مباحث مربوط به بررسی بودجه ۱۴۰۳ به گوشه‌هایی از افلاس مالی و ادعاهای پوچ و رقم‌سازیها در این لایحه اذعان کردند.

آخوند سلیمی، نماینده مجلس ارتجاع ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ : 

دوستان ببینید این جدول ۲۰ چی هست؟ جدول ۲۰ یک سرابی است که به نظرم دیگر اصلاً جدول ۲۰ جایگاه ندارد: به‌دلیل این‌ است که ما یک آبنبات را از دور نشان نماینده‌ها بدهیم آقا بله شما جاده می‌خواهید بیا اینجا بنویسیم برایت بعداً هم می‌گویند توی جدول هست این عزیز ما هم که تازه آمده مجلس می‌آورد جدول ۲۰ را یک کپی می‌گیرد و می‌برد منطقه‌اش میگه ببینید من جاده فلان را کمربندی فلان را بیمارستان رو اینها راگرفته ام  ، می‌دانید نه ۲۳ دارد، نه هیچی، یک سراب یک واقعاً وعده پوچ دادن چند هزار پروژه روی زمین مانده است. هزاران پروژه‌ای که روی زمین مانده از چند ده سال مشکلات از همین جا شروع شد از همین جدول ۲۰ شروع شده خب هر کی بیشتر زور داشت اینجا رفت و عددی را گرفت هر کس هم زور نداشت که به‌اصطلاح اینجا جیبش.

بسطامی، نماینده مجلس ارتجاع ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

این‌که ما دو روز داریم فیگور خدمت به محرومین می‌گیریم توی کشور رقمش را اعلام بکنید قابلیت پیگیری داشته باشد کلهم اجمعین ۵۰۰ تومان، این نامه آقای رئیس جمهور است آقای قالیباف، نامه آقای رئیس جمهور به هیأت محترم دولت در برج ۹ سال گذشته اعلام کردند متناسب با نرخ تورم افزایش مستمری ها و هزینه‌های جاری محرومین باشد. شما نگاه کنید کجا اضافه کردند به این؟ خواهشم این است آقای قالیباف توی همین جلسه اعلام بفرمایید چقدر کمک شده است.

مظفری، نماینده مجلس ارتجاع ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ :

همکارانی که در مجلس آینده حضور دارند طبیعتاً مشکلاتی که ممکن است و نه ممکن است قطعاً به‌وجود خواهد آمد، قسمت اعظمی از هزینه‌های جاری وزارت نفت خصوصاً در شرکت ملی گاز ایران که با این رقم‌هایی که در این جدول دیده شده قطعاً گاز رسانی ها تعطیل خواهد شد قسمت اعظمی از هزینه‌های جاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که با این عددهایی که در این جدول دیده شده حداقل حداقل ۲۰ همت کسری دارد قسمتی از هزینه‌های جاری شرکت ملی نفت ایران که پیش‌بینی حداقل ۴۰ همت کسری دارد ما وقتی نتوانیم در زیرساختهای نفت هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری کنیم، تولیدی نمی‌توانیم داشته باشیم.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: