درجمعه بازارهای ولایت امام جمعه‌های خامنه‌ای، با کوبیدن بر طبل جنگ‌افروزی، برطرح سرکوب زنان به به دستور خامنه ای تأکید کردند

احمد خاتمی: اگر حاج قاسم ما نبود با داعشی‌ها نمی‌جنگید ما با داعشی ها باید توی خیابان‌های تهران میجنگیدیم.

مقام معظم رهبری فرمود بی‌حجابی هم خلاف شرع است هم خلاف قانون هست و به فضل خدا نظام اسلامی در برابر این ناهنجاری خواهد ایستاد و به زور کسی را بهشت نمی‌بریم اما در برابر ناهنجاری نظام ایستاده میایستد و خواهد ایستاد و عقب‌نشینی هم ندارد.

 یک مطلب دارم به شما متدینین عزیزان من این هم تشکر مردم از نیروی انتظامی من یک تقاضا دارم خواهش می‌کنم در مسئله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید به اندازه کافی دوقطبی ها هست منطقی بحث کنید منطقی استدلالی بحث کنید در برابر استدلال انگ به یکدیگر..

حسینی بوشهری امام جمعه قم: وعده صادق اشاره کنم جهان می گفت کی حریفه رژیم صهیونیستی است ؟ مردم ما هم گوشه و کنار می گفتند او زده ولی از این طرف خبری نیست اما نشان دادند غرش موشکها غرش پهپادها

حجاب یک اصل قانونی است مسئله حجاب دشمن می خواهد یک چالش برای ما بوجود بیاورد.

بنابراین سخنان رهبری حجت را بر ما تمام کرد ما حمایت خودمان را از انتظامی کشور و همه دستگاهها قوای رئیس محترم جمهور آن اظهار نظر رئیس قوه قضاییه ان اظهار نظر و بقیه حوزویان به صحنه امدند دانشگاهیان به صحنه امدند این کار باید استمرار پیدا کند نیمه راه کار را رها نکنید.

لطفا به اشتراک بگذارید: