بشنو از ایران - لیلا از شیراز، سروش از تهران و معصومه از مشهد

لیلا از شیراز: این روزا می‌بینیم که رژیم از ترس قیام و اعتراضات مردم، نیروهای سرکوبگر و گشتهای وحشی‌اش‌رو تو خیابون ول کرده تا فضا‌رو امنیتی کنه، نیروهای جنایتکاری که دوباره دختران این سرزمین رو به کشتن میدن و مهساهای دیگه را خلق می‌کنن. از مهسا تا آرمیتا و تا روژان قربانی جنایتهای آخوندها هستن.

پارسال آخوندها، با همدستی مزدورانشون در خارج ایران می‌خواستن با مطرح کردن حجاب، قیام و انقلاب مردم‌رو به انحراف بکشونن، امسال هم دارن این‌طور وحشی‌گری می‌کنن ولی واقعیت اینه که زنان ایران یک تاریخی پر از ایستادگی و مقاومت دارن و جلوداران قیام و تغییر هستن و تسلیم نمیشن. نه با فریب و جنگ سیاسی و تبلیغاتی، نه با گشت ارشاد و چماق و سرکوب، ما از آزادی و سرنگونی آخوندها کوتاه نمیایم. زن. مقاومت. آزادی

سروش از تهران: اونچه که ما در سال گذشته و امسال تا اینجا دیدیم، شکست خامنه‌ای بوده در همه‌ٔ جبهه‌ها، خامنه‌ای که فکر می‌کرد با راه‌انداختن جنگ در غزه میتونه جلوی قیام رو بگیره و انتخابات رو هم پیش ببره، از یک‌طرف تو پروژه انتخابات شکست خورد و از طرف دیگه اونقدر ضعیف شده که بیشتر از هر زمانی از قیام مردم می‌ترسه.

تو این شرایطه که رژیم فقط یک چاره جلوی خودش دیده و اونم بالاتر بردن میزان سرکوب تو جامعه است و برای سرکوب هم رفته، سراغ قشر پیشتاز قیام یعنی زنان. به واقع هم که از این رژیم ضد زن جز این انتظاری نمیره.

اما سؤال از ما اینه که جواب این‌همه سرکوب چیه؟

جواب چیزی نیست جز مقاومت برای آزادی. مقاومت در برابر ظلمه که میتونه ما رو به آزادی برسونه و راه دیگه‌ای جلومون نیست. شما می‌بینید الآن جریانهای استعماری مردم‌رو تشویق به موندن تو خونه‌ها می‌کنن ولی ما کانون‌های شورشی می‌گیم:

جواب گشت ارشاد / آتش و خشم و فریاد.

پاسخ ما به این سیاست زن‌ستیزانه و سرکوبگرانه‌ٔ رژیم در این شعار خلاصه میشه:

زن – مقاومت – آزادی!

من معصومه هستم از مشهد: خامنه‌ای میخواد فقط اینجوری با مسأله فرعی که حجاب هستش، مسأله اصلی که سرنگونی نظامش هستش‌رو، تحت الشعاع قرار بده و حواس ملت رو از مسأله اصلی پرت می‌کنه. ولی در ۴۵‌سال گذشته همه جا زنان در ایران نقش تعیین‌کننده داشتن، به‌خصوص در قیامهای اخیر هم خانوما، جلودار قیام بودن و نشون دادن که دیگه تن به ذلت تسلیم نمیدن. همه میدونن که مسبب این‌همه بدبختیها کیه. مردم مثل آتیش زیر خاکسترن، که هر آن ممکنه‌ گر‌ بگیره و دودمانشون رو بر باد بده. در سرفصل مهمی هستیم چون داره یک تاریخی ورق می‌خوره. به امید پیروزی و نجات ایران و ایرانی.

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: