شکاف در دستگاه نظام ولایت به‌خاطرافتضاح حمله و هجوم به زنها و دخترها _موشکاف

 

شکاف در دستگاه نظام ولایت به‌خاطرافتضاح حمله و هجوم به زنها و دخترها موشکاف۵اردیبهشت۱۴۰۳

موشکاف : سلام دوستان سلام رفقا، بعد از بالا‌گرفتن افتضاح حمله و هجوم جک و جونورای ولایت به زنا و دخترای مردم «سرمیرغضب نظام» اژه‌ای به صحنه اومد و آه و ناله کرد که چرا دولت و بقیه خودشونو از این قضیه کنار می‌کشن و بازی کی بود کی بود من نبودم راه انداختن:

‌آخوند اژه‌ای ـ ۳ اردیبهشت

در بهمن‌ماه گذشته ودر اسفند ماه سال گذشته، بنده با حاح آقای رئیسی صحبت کردیم. به‌عنوان دو مسئول دو قوه. آقا بالاخره نمی‌شود که مسایل را اینجوری رها کرد؛ و دعوت کردیم فلذا از فرماندهی محترم فراجا و بعضی از نهاد‌های دیگر و چندین وزارتخانه اونجا بودند؛ این موضوعی که ما امروز باهاش روبه‌رو هستیم که باز اتفاق‌نظر هست یا نزدیک به اتفاق‌نظر هست. یک دشمن داری تحریکاتی انجام میده. خب اینا که نمیشه همین‌طور رها بشه.

نیروی انتظامی از او خواسته شد تأکید شد که آقا شما بیا تو میدون حالا اومده تو میدون؛ حالا می‌تونیم خودمونو کنار بشکیم بگیم خود را کنار بکشیم بگوییم آقا «کی بود کی بود؛ من نبودم» ؟ !

موشکاف : وقتی رئیسی و عظما تو این بازی کی بود کی‌بود، خودشونو از این گندی که بالا آوردن کنار می‌کشن معلومه که زبونا هم دراز می‌شه، عنایت بفرمایین!

روزنامه جمهوری اسلامی ـ ۲ اردیبهشت

حکمرانان بپذیرند که فقط همین دو فقره اخیر مماشات با آن واعظ اهانت‌کننده و تکریم این امام جمعه موقت مرتبط با ماجرای باغ گل اُزگُل، میلیون‌ها نفر را نسبت به دین بدبین و در اعتمادشان به نظام تزلزل ایجاد کرد چون این برخوردهای حاکمیتی به نام دین صورت گرفته‌اند……

موشکاف : هاهاهاها یه گوشه از اوضاع خر تو خر نظام تو داخلو دیدیم حالا خوبه یه نگاهی هم به سفر خبیثی به کشور همسایه بندازیم:

ابراهیم رئیسی: ما دوست داشتیم که در اجتماع پرشور مردم لاهور میتونستیم در اون اجتماع و مردم عزیز لاهور و پاکستان سخن بگیم لکن شرایط و وضعیت به‌نحوی شد که این امکانپذیر نشد

موشکاف هاهاهاها رفقا این خبیثی شارلان همچین فیگور می‌گیره که انگار تو پاکستان واسش سرو دست می‌شکستن و بالا نمیاره که شرایط و وضعیت چی بوده به یه نمونه از حرفای رسانه‌های خودشون نگاهی بندازیم:

سایت خبر آنلاین (رژیم) ـ ۴ اردیبهشت

حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان

عدم استقبال شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان از رئیسی در بدو ورود به خاک این کشور اولین حاشیه‌ای بود که رقم خورد.

استقبالی که نقدهایی را به همراه داشت و منتقدان تأکید داشتند سطح استقبال پاکستان متناسب با سطح سفر صورت گرفته به این کشور نبوده است.

موشکاف : از این استقبال سرد اصلاً ناراحت نشو و غصه نخورخبیثی، آخه به‌زودی قراره بچه‌های کف خیابون یه بدرقه آتشین از تو و عظی و کل نظامتون بکنن هاهاهاها، دوستان عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: