سایت لواسانسیل ـ تظاهرات ایرانیان در حاشیه نشست وزیران اروپایی در لوکزامبورگ

سایت لواسانسیل در رابطه با تظاهرات ایرانیان در حاشیه نشست وزیران اروپایی نوشت: مقاومت ایران روز دوشنبه تظاهراتی را در حاشیه نشست وزیران اروپایی ترتیب داد.تظاهرکنندگان خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی شدند.

آنها با پرچم های مجاهدین و مقاومت در برابر رژیم آخوندها ، و پرچم شیر و خورشید نشان ایران با سردادن شعارهایی خواستار حمایت اروپا شدند.

افشین علوی، عضو شورای ملی مقاومت ایران  میگوید: «ما می خواهیم به وزرا و به کشورهای اروپایی بگوییم: منتظر چه چیزی هستید تا خطرناکترین نهاد جهان یعنی سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار دهید؟.

افشین علوی ادامه داد: «سرنگونی این رژیم به عهده مردم ایران است. و آنها مصمم اند این کار را انجام دهند، این را در جریان قیامها و تحریم انتخابات نشان دادند. اروپا باید سمت خود را انتخاب کند. آیا در کنار مردم ایران است یا میخواهد همچنان توسط آخوندها گروگان گرفته شود؟»

سناتور آمریکایی تام کاتن، در حساب ایکس خود نوشت:‌ دولت بایدن به اعطای میلیاردها دلار کاهش تحریمها به رژیم ایران ادامه می‌دهد و صادرات نفت آنها را نادیده می‌گیرد.

رویترز خبر داد: یک دیپلمات ارشد اروپایی گفت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با گسترش تحریم های رژیم ایران موافقت کردند. جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت: وزرای خارجه اتحادیه اروپا به توافق رسیدند که تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی و همچنین موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای نیابتی نیز اعمال شود.

اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان به راه اندازی گشت سرکوبگرانه ارشاد اعتراف کرد و گفت: در اواخر سال گذشته، در جلسه مشترک بنده با رئیس‌جمهور تأکید شد که نمی‌شود مقوله عفاف و حجاب را رها کرد؛ لذا در بهمن و اسفند ۱۴۰۲، جلساتی برگزار شد و از فراجا و برخی نهاد‌های دیگر و چندین وزارتخانه دعوت کردیم.

آخوند موحدی دادستان جنایتکار کل رژیم بر ادامه تشدید سرکوب زنان به‌بهانة حجاب تأکید کرد و گفت:‌ طرح «نور» فراجا با برنامه ریزیهای صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد. استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

وال استریت ژورنال با اشاره به کاهش تنش‌ها در ارتباط با رژیم ایران نوشت: ارتش اسرائیل خود را آمادة تکمیل کار ناتمامش می‌کند که همانا ریشه‌کنی حماس از آخرین منطقة قدرتش در شهر رفح در غزه است که در آن‌جا بیش از یک میلیون فلسطینی پناه گرفته‌اند.

وال استریت افزود: نخست‌وزیر اسرائیل، روز یکشنبه گفت: طی روزهای آتی، ما فشار نظامی و دیپلوماتیک را روی حماس افزایش خواهیم داد چرا که تنها راه برای آزادی گروگانهایمان و دستیابی به پیروزی است.

رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل به علت ناکامی در پیش‌بینی حملات ۷ اکتبر استعفا داد. ارتش اسراییل اعلام کرد سرلشکر «آهارون هالیوا»  رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل، با پذیرفتن مسئولیت شکست‌ خود و نهاد تحت فرماندهی‌اش در برآورد اطلاعاتی‌ای که منجر به حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر شد، استعفا داد.

مهدی طغیانی عضو مجلس ارتجاع به بی ثباتی اقتصاد در حاکمیت آخوندها اعتراف کرد و گفت: مهدی طغیانی نماینده مجلس: بانک مرکزی در بی سیاستی مطلق قیمت بازار را هم انکار می‌کنه می‌گه اصلا من کاری به قیمت بازار ندارم بازار ارز ندارم بله شما کار ندارید او به شما کار داره او به مردم کار داره قیمت بازار غیررسمی یا بازار آزاد که با سیاست‌های ارزی بانک مرکزی باید کنترل می‌شده در عرض دو ماه پانزده هزار تومان رفته بی ثباتی ارزی می‌شه عامل ناامنی مشکل همین سیاست‌گذاری‌های ارزی است که روح و روان مردم رو نابود می‌کند.

 مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی رژیم در استان تهران در باره جان‌باختن کارگران، هنگام کار گفت: در سال گذشته، در مجموع سه هزار و سی و هشت  نفر در تهران، دچار حوادث ناشی از کار شدند که ۴۱۴ نفرشان جان باختند. 

رسانه حکومتی انتخاب به نقل از یک عضو جامعه کارگران ساختمانی، و با اشاره به وعده‌های رئیسی پیرامون بیمه کارگران گفت: «نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار بیمه شده قبلی هم در دولت رئیسی قطع شده است».

لطفا به اشتراک بگذارید: