تظاهرات یاران شورشگر علیه اعدامهای جنایتکارانه رژیم آخوندی

تظاهرات یاران شورشگر در استکهلم، بخارست، سیدنی، تورنتو، ونکور، لایپزیک و ملبورن علیه اعدامهای جنایتکارانه رژیم آخوندی. توجهتون را به منتخبی از این تظاهرات جلب می‌کنم.

رئیسی جلاد بر اقدامات سرکوبگرانه برای حجاب اجباری اصرار ورزید و گفت موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد. وی از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضایی کشور خواست عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون قطعی شده است، مورد توجه قرار دهند.

موسویان، دادستان جنایتکار رژیم در اصفهان اگر طرح نور به‌طور کامل و صحیح اجرا شود کسانی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند متوجه خواهند شد نه در اجتماع می‌توانند به‌سادگی تردد داشته باشند نه خدماتی از ادارات، نهادها و اصناف دریافت خواهند کرد.

در جریان جنگ گرگها بر سر اقدامات سرکوبگرانه علیه زنان میهنمان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی محمودزاده عضو مجلس ارتجاع با حمله به وزیر کشور رئیسی جلاد گفت: اخیراً شاهد برخورد‌های غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت عنوان حجاب بان یا گشت ارشاد در قالب طرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح کشور هستیم که این امر باعث درگیریهایی بین مأموران گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است. سؤال اینجاست که به استناد کدام قانون مأموران به خودشان اجازه می‌دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

در یک قدرت‌نمایی پوشالی، خامنه‌ای در دیدار با سرکردگان نیروهای مسلح تحت‌امر برای ماستمالی حمله به پایگاه نظامی و رادار رژیم در اصفهان گفت: یک لحظه هم نباید متوقف شد موضوع تعداد موشکهای شلیک شده یا موشکهای به هدف اصابت کرده که طرف مقابل روی آن متمرکز شده موضوع دست دوم و فرعی است. موضوع اصلی ظهور قدرت نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است.

زاچ نان نماینده کنگره آمریکا، در سخنان خود در کنگره، با تأکید بر این‌که رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم دولتی است، گفت تاکتیکهای ترور آنها حد و مرزی نمی‌شناسد و برای نابودی قوی‌ترین متحدان ما در خاورمیانه از هیچ چیز کوتاه نمی‌آیند.

زاچ نان افزود: اصلاحیه من دولت را ملزم می‌کند که تمام داراییهای بالای ۵ میلیون دلار رژیم ایران را با جدیت بررسی کند تا دقیقاً پی ببرد بودجه آنها از کجا تأمین می‌شود، کجا می‌رود، چه کسی از آن سود می‌برد.

بلومبرگ: هفته حملات رژیم ایران و اسراییل یک «تغییر بازی» در خاورمیانه است شکی نیست که با این حمله دوره جدیدی آغاز شده که در آن دو دشمن تمایل بیشتری برای رودررویی مستقیم با یکدیگر دارند.

مجتبی یوسفی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع نیز گفت:هدف مجلس از اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و سلاح و مهمات غیرمجاز این بود بالاخره الآن شاهد جرمهای خشنی هستیم مخصوصاً در برخی از استانها یا استانهای مرزی .

به گزارش خبرگزاری فرانسه آلمان اعلام کرد یک ناوچه جدید را در ماه اوت به دریای سرخ می‌فرستد تا به امنیت رفت و آمد دریایی کمک کند که ماهها به‌دلیل حملات حوثی مورد حمایت رژیم ایران مختل شده بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: