موشکاف - جلزولز های سگ وسیله‌های نظام ازبی ثمربودن عملیات وعده صادق رژیم

موشکاف سلام دوستان سلام رفقا، هر وقت میخوایم ببینم که عظی تو چه بدبختی و مخمصه‌ای گیر کرده باید ببینیم گماشته‌هاش تو نمایش جمعه‌ها، از چی جلز و ولز می‌کنن و دادشون به آسمون بلند شده، ملاحظه کنین:

‌آخوند علم‌الهدی ـ نمایش جمعه مشهد ـ ۳۱ فروردین

چند روز است که ما در بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی خطای تحلیلی نسبت به این حرکت مشاهده می‌کنیم عده‌یی از روی خطا تحلیل می‌کنند و در خصوص نتایج عملیات وعده صادق که به افکار عمومی راه پیدا کرده است این خطای تحمیلی نیازمند اصلاح و ویرایش است اولین خطای تحلیلی که صورت می‌گیرد سنجش توفیق یا عدم توفیق عملیات با محک تعداد کشته گرفته شده از صهیونیست هاست می‌گویند حالا اینها مثلا چقدر توانستند از این صهیونیست‌ها بکشند؟

‌آخوند نورمفیدی ـ نمایش جمعه گرگان ـ ۳۱ فروردین

حالا تلاش میشه در این‌که این کار ایران را این قدرت‌نمایی ایران را خیلی کوچک جلوه بدهند حرفهای زیادی می‌زنند توی شبکه‌های خارجی حتی داخلیها حرف‌هایی می‌زنند که مثلا نه کاری نبوده چیزی نبوده چیزی هم اتفاق نیفتاده

موشکاف هاهاهاها مردم که حرفشون روشنه، اما پیداست که اون بوفالو و این شغال ولایت مقر میان که این حرفا بین خودیای نظام هم بالا گرفته، حالا خوبه به یکی از راه‌کارهایی که جک و جونورای ولایت برای تنفس مصنوعی دادن به نیروهای وارفته و شرشرای نظام پیدا کردن نگاهی بندازیم:

خبرگزاری فرانسه ۳۱ فروردین: تصویری که در سراسر پلتفرم‌ها پخش می‌شود،

ظاهراً نشان می‌دهد که روی جلد مجله فوربس از علی خامنه‌ای ولی‌فقیه ایران ، به‌عنوان «قدرتمندترین مرد جهان» پس از آغاز اولین حمله مستقیم ایران علیه اسراییل توسط ایران تجلیل می‌کند.

اما آخرین شماره چاپی یک سرمایه‌گذار آمریکایی را نشان می‌دهد –

و سخنگوی فوربس تأیید کرد که مجله نسخه جعلی را که به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است منتشر نکرده است.

موشکاف هاهاهاها. جل الخالق ما تا حالا دیده بودیم که این جماعت روزنامهٔ مجاهدو جعل می‌کردن، اما جعل یک مجلهٔ خارجی رکورد جدید عظما تو صنعت جعله.

اما اگه بخوایم بدونیم که این امامزاده کور می‌کنه یا شفا میده خوبه به بدبختیای دیگه عظما نگاه بکنیم:

آخوند دری نجف آبادی ـ نمایش جمعه اراک ـ ۳۱ فروردین

اگه عده‌یی العیاذبالله سوءاستفاده کنند و به مقدسات توهین کنند این ظلم به همه است فرض کنید برادرای عزیز فراجا

حالا اومدند جلوی مثلاً مسأله خلاف اخلاق رو بگیرند اون وقت ما باید حرمت نگهداریم همه باید حرمت نگهداریم ما که خدمتگزاران خودمون رو نباید مورد اهانت قرار بدهیم نیروهای مسلح ما عموماً فراجا خصوصاً

مردم شریف ما هم باید حرمت ها را حفظ کنند من از این‌که احیاناً بعضی‌ها که حالا ممکنه به ما هم اسائه ادب بکنند متأثر هستم موعظه می‌کنم توصیه می‌کنم نصیحت می‌کنم همه را رعایت کنیم حرمت خدمتگزارانمان را مگه می‌شه آدمی بالای درخت بنشیند بن ببرد؟

از خانمها انتظار دارم از آقایون انتظار دارم از ورزشکاران انتظار دارم از عرض کنم که همه عزیزان انتظار دارم حرمت ها در عالی‌ترین سطح رعایت بشه

موشکاف هاهاهاها حتماً رعایت میشه، حالا کجاشو دیدین؟، دوستان عزت زیاد

 

لطفا به اشتراک بگذارید: