شنیدن صداهای انفجار در ایران، سوریه و عراق، از سوی اورشلیم پست اعلام شد.

اورشلیم پست ساعت ۳ بامداد به وقت اروپا شنیده شدن همزمان صداهای انفجار در ایران، سوریه و عراق را اعلام کرد.

از ساعت ۴بامداد امروز به وقت ایران خبر از انفجار و آتش‌سوزی در فرودگاه اصفهان رسید.

ای بی‌سی نیوز آمریکا گفت: موشکهای اسراییلی به سایتی در ایران اصابت کرده است.

خبرگزاریهای حکومتی خبرهای متفاوتی را منعکس کردند.

خبرگزاری سپاه پاسداران خبر داد: صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان شنیده شده است.

شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه است که دارای ۵گردان است شامل: گردان ۸۱شکاری اف ۱۴، گردان شکاری سوخو۳۵، گردان شکاری اف۷، گردان آموزشی pc7،گردان آموزشی یاک۱۳۰

کانال تلگرامی نیروی تروریستی قدس خبر داد: حمله با ریزپرنده‌ها به مرکز نظامی اصفهان با چاشنی بزرگنمایی رسانه‌ای از سوی آمریکا صورت گرفته است.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: صدای ۳ انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است. پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد، شلیک کرده است.

هوا فضای سپاه پاسداران اعلام کرد چند پهپاد اسراییلی را ساقط کرده است.

خبرگزاری رسمی رژیم -‌ایرنا نوشت: صابرین نیوز (متعلق به سپاه پاسداران) از حمله به استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه‌ای در عراق خبر داد که مورد حمله قرار گرفته‌اند. این کانال اضافه کرده که حمله اسراییل به فرودگاه نظامی «الثعله» در استان سویدا و چندین نقطه دیگر در حومه درعا در جنوب سوریه انجام شده است.

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت رژیم آخوندی خبر دیگری بود که بعد از سوی خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تکذیب شد.

خبرهای دیگر حاکی از بسته شدن آسمان ایران بر روی همه پروازها است.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه‌های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است.

تلگرام چند ثانیه رژیم نوشت: پروازهای فرودگاه خمینی (ملعون) لغو شد به مسافران اعلام شد که فرودگاه را ترک کنند.

یک مقام آمریکایی به سی.ان.ان گفت حمله اسراییل متوجه سایت‌های اتمی ایران نبوده است.

تلویزیون شبکه خبر رژیم خبر داد: اصفهان در امنیت کامل است. نیمه‌شب صداهایی در آسمان شمال اصفهان شنیده می‌شد ما اطلاعات کسب کردیم چند ریز پرنده حرکت می‌کرده که مورد هدف قرار گرفته است.

شبکه خبر رژیم نیز گفت: برخی از منابع گفته بودند تأسیسات اصفهان مورد هدف قرار گرفته که تحقیق کردیم این اطلاعات غلط بوده هیچ جایی مورد هدف قرار نگرفته.

سایت خبر فوری رژیم به‌نقل از یک فعال رسانه‌یی نوشت: احتمالاً ماجرای اصفهان یک خرابکاری انسانی با استفاده از کواد بوده است. بر اساس گفته منابع آگاه، شنیده شدن صدای شدید در برخی منابع کشور ناشی از فعال شدن سامانه پدافند هوایی برای مقابله با برخی ریزپرنده‌های ناشناس بوده است.

روز گذشته همزمان با سفر رئیسی جلاد به سمنان، شاهد ابراز خشم علیه جلاد ۶۷ با ارائهٔ تراکت‌های «استان سمنان جای رئیسی نیست، جای او در دادگاه خلق است» و «رئیسی، جلاد ۶۷ از سمنان برو گمشو» بودیم.

 عملیات قهرمانانه کانون‌های شورشی در تهران و رشت 

سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور هم‌چنان از مردم ما تلفات می‌گیرد. به‌گفته فرماندار رژیم در نیک‌شهر، دسترسی به یک‌صد روستای نیک‌شهر هم‌چنان قطع است و دو تن دیگر از هموطنان هم در حومه نیک‌شهر قربانی سیل شدند.

پیام خانم مریم رجوی

با تسلیتها و همدردیهای صمیمانه با خانوادهٔ جان‌باختگان سیل در سیستان و بلوچستان، کرمان و دیگر استانها، از عموم مردم به‌ویژه جوانان غیرتمند می‌خواهم به کمک هموطنان سیل‌زده بشتابند. به‌خصوص نجات کسانی که در محاصرهٔ سیل گرفتار هستند.

در حالیکه استان سیستان و بلوچستان چند هفته است که درگیر سیل و طغیان رودخانه‌ها است، راههای ارتباطی صدها روستا قطع و دو سد تخریب شده و زمینهای کشاورزی و خانه‌های مردم را سیل فراگرفته، اما رژیم غارتگر آخوندی، کمترین اقدام مؤثری در جهت کمک به مردم سیل‌زده نکرده است.

تنها راه برای مهار کردن آثار سیل و زلزله و دیگر حوادث طبیعی سرنگونی رژیمی است که حرث و نسل این میهن را نابوده کرده و تنها چیزی که برایش اهمیت دارد حفظ نظام منحوس ولایت فقیه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت با انتشار اطلاعیه‌یی از ۱۰ اعدام جنایتکارانه دیگر در زندانهای ارومیه، قزلحصار و مشهد و جان باختن یک زندانی محکوم به اعدام در زندان زاهدان به‌علت جلوگیری از انتقال وی به بیمارستان خبر داد و نوشت: مقاومت ایران بار دیگر ملل متحد و ارگانهای ذیربط و اتحادیه اروپا و کشورهای عضو را به اقدام فوری برای توقف ماشین شکنجه و اعدام در دیکتاتوری جنگ‌افروز آخوندها فرا می‌خواند. سردمداران این رژیم به‌ویژه خامنه‌ای، رئیسی و اژه‌ای به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی باید در برابر عدالت قرار گیرند.

قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل با ۱۲رأی موافق، رأی مخالف آمریکا و رأی ممتنع انگلستان و سوئیس تصویب نشد.

رویترز نوشت: آمریکا با وتوی شورای امنیت برای رد عضویت کامل دولت فلسطین در این سازمان جهانی، عملاً از به‌رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط سازمان ملل جلوگیری کرد.

رویترز افزود: آمریکا پیش‌نویس قطعنامه‌یی را وتو کرد که مجمع عمومی ۱۹۳ عضوی سازمان ملل توصیه می‌کرد که «کشور فلسطین به عضویت سازمان ملل پذیرفته شود». فلسطینیها در حال حاضر یک کشور ناظر غیرعضو هستند.

پس از آمریکا و انگلستان، اتحادیه اروپا هم اعلام کرد کشورهای عضو، توافق کردند تحریم‌هایی علیه رژیم ایران اعمال کنند. بخش صنعت موشکی و پهپادی رژیم تحریم خواهد شد. پیتر استانو سخنگوی اتحادیه اروپا هم‌چنین گفت: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی اکنون فقط نیازمند تصمیم‌گیری یکی از کشورهای عضو است تا به جریان بیفتد.

لطفا به اشتراک بگذارید: