جاست د نیوز آمریکا : قطعنامه محکومیت رژیم ایران توسط ائتلافی متشکل از بیش از ۱۴۰ عضو مجلس نمایندگان از هر دو حزب

جاست د نیوز نوشت: بیش از ۱۴۰ نماینده مجلس آمریکا به قطعنامه محکومیت رژیم ایران پیوستند.

ائتلاف متشکل از بیش از ۱۴۰ عضو دو حزبی مجلس نمایندگان قطعنامه‌ای را امضا کرده‌اند که وحشیگری رژیم ایران و حمله روز سه‌شنبه به اسراییل را محکوم می‌کند.

این قطعنامه توسط رندی وبر، نماینده تگزاس در کنگره آمریکا معرفی شده و توسط بیش از ۱۴۰عضو کنگره امضا شده است.

رندی و بر در بیانیه‌یی گفت: رژیم یاغی حاکم بر ایران باید بلافاصله سرنگون شود. امروز، ما آخوندهای بی‌دین را که سر مار جنگ و ترور در خاورمیانه را نشان می‌دهند، محکوم می‌کنیم. "

این قطعنامه خواستار حمایت نظامی ایالات متحده نیست، بلکه بیشتر بر کمک به شهروندان ایرانی که خواستار تغییر رژیم از طریق حمایت هستند، و به‌رسمیت شناختن حقوق مردم ایران و کانون‌های شورشی برای مقابله با سپاه پاسداران متمرکز است. هم‌چنین از طرح ۱۰ ماده‌ای مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران برای ساختن جمهوری دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیرهسته‌یی ایران حمایت می‌کند.

مریم رجوی به جلسه توجیهی صبح سه‌شنبه مجلس گفت: «من می‌خواهم از ابتکار ارزشمند نمایندگان در ارائه قطعنامه جدید در مجلس قدردانی کنم. این قطعنامه راه‌حل درستی برای مشکل ایران ارائه می‌دهد.

رجوی گفت حمله به اسراییل نشان داد که رژیم ایران پشت جنگ‌افروزی در خاورمیانه است و زمان آن فرا رسیده است که جهان چشمان خود را به روی 'راه‌حل واقعی' که به مماشات با رژیم ایران پایان می‌دهد باز کند.

مریم رجوی افزود: تنها راه‌حل برای جلوگیری از دستیابی رژیم به بمب اتمی، سرنگونی رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است. «سال‌ها هشدار می‌دادیم که مماشات منجر به جنگ می‌شود. امروز، جنگی که می‌توانستیم از آن اجتناب کنیم، خاورمیانه را به آتش کشیده است».

لطفا به اشتراک بگذارید: