موشکاف - زیرعلامت سئوال رفتن کل نظام ولایت توسط عضواسطبل سابق نظام

موشکاف سلام به همه دوستای خوب و با مرام، رفقا! ای بنازم به جوونهای رزم‌آور که عظما و نظامشو درب و داغون می‌کنن. میگم رفقا اوضاع نظام خیلی خیلی داغونه و از سر و روش میباره. به حرفای این عضو سابق اسطبل ولایت گوش کنین:

رویداد ۲۴ ـ جعفرزاده‌ایمن آبادی ـ ۲۵ فروردین

شکاف بین حاکمیت و مردم با تداوم این رفتار‌ها خیلی زیادتر می‌شود. آقای صدیقی محاکمه نشد و شفاف‌سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است. دشمنان کجا به مردم توهین کردند؟ اگر آقای صدیقی نماز جمعه نمی‌آمد چه اشکالی بر اسلام وارد می‌شد؟ آقای پناهیان بعد از این‌که به پیامبر و حضرت علی توهین کرد در کنار رئیس‌جمهور نشست.

سعید طوسی به مسابقات قرآن اعزام می‌شود که تلویزیون عراق هم ما را مسخره کند، چرا این‌گونه رفتار‌ها را انجام می‌دهند؟ چرا مجدد می‌خواهند گشت ارشاد راه بیندازند؟ عده‌یی نگاه می‌کنند چه چیز‌هایی مردم را آزار می‌دهد، همان را انجام می‌دهند. .

خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب، امروز انجام شد و برخی فُرادا نماز خواندند. .

. اگر رهبر انقلاب به وحدت ملی اشاره کردند، این رفتار‌ها چگونه وحدت ایجاد می‌کند؟

موشکاف: یارو رک و راست گفت که همه گنده کاری از همین عظی نکبت سرچشمه می‌گیره، که ته خط نظامش، خبیثی شیش کلاسه رو از تو عمامه شعبده کشید بیرون، که تتمه اعتبار ناداشته‌ش رو هم بین جک و جونورای ولایت به باد بده، ملاحظه کنید:

دیدار نیوز ـ آخوند امیری فر ـ ۲۵ فروردین

متأسفانه آقای رئیسی به‌عنوان یک اصول‌گرا می‌گویم عملکردش متأسفانه قابل دفاع نیست. من خودم به‌عنوان یک طلبه چون ایشون رو می‌شناسم از اول انقلاب و سوابق تحصیلی‌اش رو دارم نمی‌تونم نمی‌خواهم اینجا حرف بزنم. سوابق دکترایش رو که چه جوری دکترا گرفته. نمی‌خواهم بگم نمی‌خواهم حالا دولت رو تضعیف، بالاخره رئیس‌جمهور است دیگه، بالاخره شورای محترم نگهبان تأیید کرده رفته توی خبرگان ولی اینها مردم اشکال جدی دارند نسبت به تحصیلات ایشون به گذشته به تحصیلات خب ببینید یک کسی که هجده سالش بوده دادستان شده این چه جوری؟ من به‌عنوان یک امام جماعت که فقط امام جماعت باشم به‌خاطر این‌که وقت میگذارم برای مردم، نمی‌رسم دروس حوزوی خودم رو ادامه بدهم، ولی آقای دادستانی که صبح تا شب باید حکم بدهد این چه جوری مثلا تحصیلات حوزوی‌اش را ادامه داده؟ چه جوری تحصیلات دکترایش را ادامه داده؟

موشکاف حالا ببیند توی روزنامه‌هاشون چیا از نحوه اداره کردن امور توسط خبیثی می‌نویسن:

روزنامه حکومتی هم میهن ـ ۲۶ فروردین

در جلسه مردمی کردن اقتصاد؛ یا اقتصاددانان را دعوت نمی‌کنند، یا آنان دعوت را نمی‌پذیرند، لذا مجبورند با گروهی از افراد بی‌ارتباط با علم اقتصاد گعده کنند و در پایان هم رئیس‌جمهور دستورالعمل بی‌اثری را خطاب به ادارات دولتی صادر کند. سرنوشت اقتصاد کشور در سال جاری از همین جلسه بی‌ربط به اقتصاد و این دستورالعمل از اکنون آشکار است. .

هر چیزی را درباره این دولت و توان مدیریتی و فکری آن در شناخت مسائل و حل آنها تاکنون در ذهن داشته‌اید، دور بریزید و به جلسه اخیر رئیس‌جمهور با افرادی از جمله آقای پناهیان! برای مردمی کردن اقتصاد تمرکز کنید.

موشکاف اون چیزی را که درسته باید دور ریخت کل نظام ولایته، که اینم رد خور نداره، دوستان عزت زیاد.

 

 

 

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: