بزبیاری‌های عظمای ولایت بعد از دوباره گذاشتن صدیقی اختلاسگر به امامت جمعه تهران - موشکاف

موشکاف:

سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. عظمای درب و داغون، فکر می کرد اگر این آخوند صدیقی زمینخوار رو بیاره تو جمعه بازار،  فضیحت اختلاسش هم ماستمالی میشه. اما تو جمعه بازار ولایت، یه بزبیاری دیگه به کلکسیون بزبیاری های عظما اضافه شد. عکسا رو ببینید. هاهاها

۲ 

موشکاف: 

هاهاها. رفقا خودمونیم! اگه شما می‌خواستین یه عکس از ریزش تو نظام نشون بدین، بهتر از این می‌تونستین؟! اون وقت بگین این حروم لقمه امام نیست! همین میشه که حتی روزنامه های خودت هم اینطوری تو سرت میزنن:

روزنامه اعتماد- ۲۵ فروردین

عکس‌ها و فیلم‌های نماز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به امامت کاظم صدیقی حاکی از قلت حضور مردم در نماز جمعه است به‌طوری‌که محل اصلی نماز جمعه هم پُر نشده است!

موشکاف:

این یکی هم نه میذاره و نه بر میداره...صاف صاف به عظما میگه سنگی که پرت کردی برگشت تو صورت خودت:

روزنامه فرهیختگان- ۲۵ فروردین

درحالی‌که هنوز پرونده موسوم به زمین‌خواری در حوزه علمیه اٌزگل در دادگاه تعیین‌تکلیف نشده شورای سیاستگذاری آیت‌الله صدیقی را به امامت نمازجمعه هفته گذشته برگزید. این اقدام که به نظر می‌رسد با هدف پایان بخشیدن به جنجال ایجادشده اتخاذ شده باشد به جای آنکه چنین هدفی را محقق سازد نتیجه‌ای عکس داده و حواشی ایجادشده را به تیتر اخبار بازگرداند

موشکاف:

حالا این یکی گماشتة عظما رو نیگا کنین که چه جوری از سنگهایی که از طرف خودیای نظام به سر و کلة عظما حواله می‌شه، آه و ناله می‌کنه!

آخوند دری نجف آبادی- امام جمعه خامنه ای در اراک

شرایط ما شرایطی نیست که بهم سنگ پرتاب کنیم ما هرچه سنگ داریم توی سر اسراییل بزنیم توی سر امریکا بزنیم تو سر انگلیس بزنیم تو سر فرانسه بزنیم

موشکاف:

عظمای فلک زده یه جمعه بازار خودش رو نمیتونه جمع و جور کنه بعد ببینید چطوری سگ و سیله های انتظامیش رو انداخته به جون مردم.


تلویزیون رژیم- اطلاعیه انتظامی رژیم-  فروردین

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان یادآور می‌شود که ناگزیر براساس وظایف خویش با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نمایند.

موشکاف: حجاب و این حرفا بهونه اس....خودشون هم مقر میان که اصل نظام نشانه اس:

آخوند بی نیاز- امام جمعه خامنه ای در کیش- ۲۴ فروردین

اگر در مسأله حجاب و عفاف کوتاه بیایید مسأله به اینجا ختم نمی‌شود و آخر کار نیست قدمهای بعدی و خواسته‌ها و مطالبات بعدی شروع می‌شود تا جمهوری اسلامی را از هویتش خالی نکنند کوتاه نخواهند آمد

موشکاف: بله..ترسش از کله پا شدن نظامه. اما دوره این بازیا گذشته....ملت هم از  کندن کلک  شماکوتاه نمیان...این خط این هم نشون. دوستان زت زیاد.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: