سلسله عملیات زنجیره‌ای و همزمان سازمان جیش العدل در جنوب بلوچستان

چهارشنبه شب پانزدهم فروردین سازمان جیش العدل، ارتش عدالت در اطلاعیه‌های متعدد در کانال تلگرامی خود سلسله عملیات این سازمان را در جنوب بلوچستان اعلام کرد.

مکانهای نظامی که در حمله زنجیره‌یی دیشب مورد هجوم قرار گرفته‌اند به شرح زیر است:

محل اول چابهار خیابان خمینی: ۱. مقر دریابانی فراجا ۲. کلانتری ۱۱ محل استقرار کوچکزایی که به دختر بلوچ تجاوز کرد و باعث رقم خوردن فاجعه جمعه خونین شد ۳. مرکز آگاهی فراجا شهر چابهار.

محل دوم چابهار بلوار جانبازان: ۴. ستاد فرماندهی سپاه شهرستان چابهار.

محل سوم شهر راسک محله گلکند جاده راسک-چابهار: ۵. سپاه ناحیه شهرستان راسک.

محل چهارم جاده سرباز-راسک دوراهی پارود ۶. پایگاه محلی سپاه پاسداران.

ادعای معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور پیرامون تلفات انسانی نیروهای نظامی رژیم ولایت فقیه مضحک است، طی درگیریهای جان برکفان و فدائیان سازمان جیش العدل در۴ نقطه، مجموعا از شش ارگان و سازمان نظامی که مقر آنها مورد هجوم قرار گرفته است دست‌کم ۲۰۰نیروی رژیم کشته شده است.

چهارشنبه شب خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به کشته شدن سه مأمور رژیم اعتراف کرد و نوشت: عباس میر جانشین کانتری ۱۱چابهار که در این درگیری مجروح شده بود کشته شد.

هم‌چنین معاون امنیتی وزیر کشور رژیم نیز اعلام کرد: یکی دیگر از مأموران رژیم در کلانتری ۱۱ چابهار به هلاکت رسیده است.

خبرگزاری حکومتی ایسنا به‌نقل از مقامات رژیم اعلام کرد: از رژیم سه نفر و از جیش العدل بیش از ۲۰نفر کشته شده‌اند تلفات اعلام شده رژیم شامل عباس میرجانشین کلانتری ۱۱چابهار، یک سرباز، یک پاسدارو یک بسیجی در چابهار هستند.

میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور که قبلاً تعداد کشته‌های رژیم را ۳ نفر اعلام کرده بود به‌نوشته خبرگزاری رسمی رژیم گفت در این عملیاتها پنج نفر از نیروهای سپاه و فراجا کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند

در همین حال خبرگزاری سپاه پاسداران گزارش داد: تعداد پاسداران و مزدوران انتظامی به هلاکت رسیده رژیم در راسک و چابهار به ۱۱ تن رسید. خبرگزاری سپاه پاسداران افزود در گیری در شهرستانهای راسک و چابهار هم‌چنان ادامه دارد

جیش العدل نیز اعلام کرد بر خلاف ادعاهای دشمن درگیری در سپاه ناحیه شهرستان راسک هم‌چنان ادامه دارد.

سازمان جیش العدل در اطلاعیه‌های دیگری درباره ادامه درگیریها با نیروهای سپاه و انتظامی رژیم اعلام کرد که درگیری در چهار مقر دشمن با افزایش و کاهش شدت آن هم‌چنان ادامه دارد و جاده سرباز به راسک در قسمتهایی هم‌چنان در کنترل آنهاست.

جیش العدل هم‌چنین اعلام کرد که نیروهایش به چهارمین مقر سپاه پاسداران در بخش پارود حمله کرده و آن را به تصرف خود در آورده‌اند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: