باز شدن پای دهه هشتادی ها به بازار فروش اعضای بدن

بازتاب گوشه‌ای از تبهکاری رژیم پلید آخوندها در رسانه‌های حکومتی

در خبری تکان‌دهنده از فقر و فروش اعضای بدن در حاکمیت غارتگر آخوندی، همزمان با برملا شدن فسادهای میلیاردی توسط آخوندهای حکومت و نزدیکان خامنه‌ای و رئیسی جلاد، سایت حکومتی تجارت نیوز در شماره روز چهارشنبه۸فروردین ۱۴۰۳ خود نوشت:

پای دهه هشتادی ها هم  به بازار فروش اعضای بدن باز شد. نسلی که نه به بازار کار امیدی دارند و نه از آموزش عالی دل خوش. حالا میان آگهی‌ها به‌دنبال مشتری می‌گردند، برای فروش تکه‌ای از بدن خود! کسانی که کلیه خود را با قیمت ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته‌اند. خرید کلیه بیشتر آگهی می‌شود. به نظر می‌رسد دهندگان اعضای بدن با فروش کلیه زودتر به پول مورد نیاز خود می‌رسند.

این سایت حکومتی به چند نمونه از متقاضیان جوان فروش کلیه اشاره کرده و می‌افزاید: حمید ۱۶ سال دارد. کودکی که به‌دنبال یک گیرنده کلیه است. می‌گوید: قیمت هر چه بقیه می‌گویند من کمی ارزان‌تر هم می‌فروشم. او می‌گوید: نیاز مالی دارم.

سینا هم ۱۹ سال دارد. او می‌گوید: «نیاز مالی دارم. وی کلیه خود را برای فروش آگهی گذاشته است. قیمت هم ۴۵۰ میلیون تومان».

بهنام یکی دیگر از دهه هشتادی‌هاست که در بازار دنبال یک خریدار می‌گردد. او هم ۱۹ ساله است. او هم برای کلیه خود، ۴۵۰ میلیون تومان قیمت گذاشته است.

سیمین متولد ۱۳۸۱ است. او هم می‌گوید: «کلیه‌ام را می‌فروشم. کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان هم نمی‌توانم. نیاز مالی دارم».

سعید هم ۲۰ ساله است و می‌گوید برای رهن خانه، کلیه خود را با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان می‌فروشد.

این منبع حکومتی می‌افزاید: تهران محل این آگهی‌ها بیشتر است. یکی از مناطقی که فروشندگان و خریداران را به هم می‌رساند، حوالی چهارراه طالقانی است. دیوارهای کوچه «حسینی» پر است از شماره تلفن خریداران و فروشندگان. آگهی‌ها هم کوتاه است؛ شماره تلفن، عضو مورد معامله و گروه خونی. در برخی از آگهی‌ها هم «فوری» می‌نویسند.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: