وین - تظاهرات ایرانیان آزاده و یاران شورشگر همزمان با اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی

ضرورت اجرای مکانیسم ماشه و لیست‌گذاری سپاه پاسداران خامنه‌ای

اعمال ۶ قطعنامه شورای امنیت ملل متحد و ارجاع پرونده اتمی رژیم به شورای امنیت برای قرار دادن آن تحت نظارت فصل ۷ منشور ملل متحد

همزمان با اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ایرانیان آزاده و یاران شورشگر در مقابل مقر آژانس بین المللی انرژی دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات هموطنان شرکت کننده بر ضرورت اجرای مکانیسم ماشه و لیست‌گذاری سپاه پاسداران خامنه‌ای توسط اتحادیه اروپا و جامعه جهانی تاکید کردند و خواستار اعمال ۶ قطعنامه شورای امنیت ملل متحد و ارجاع پرونده اتمی رژیم به شورای امنیت برای قرار دادن آن تحت نظارت فصل ۷ منشور ملل متحد شدند.

در این تظاهرات  آقای لئو داتسنبرگ رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد و نماینده سابق مجلس فدرال آلمان شرکت و سخنرانی کرد.

لئو داتسنبرگ گفت:‌ گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان میدهد که رژیم به غنی سازی اورانیوم با غلظت بالا ادامه میدهد. رژیم همچنین به توسعه برنامه موشک های بالستیک خود ادامه میدهد و با استفاده از فناوری ماهواره ای قادر خواهد بود با تسلیحات هسته ای سراسر منطقه و اروپا را به خطر بیندازد. خطر دست یابی رژیم ایران به بمب اتمی  یک خطر و تهدید عاجل جهانی است.

لئو داتسنبرگ تاکید کرد:‌ سالهاست که رژیم آخوندها با سیاست شوم و کارزار افتراسازی در غرب، سعی در منحرف کردن مردم  و همچنین افکار عمومی غرب دارد. بسیاری از کسانی که خود را «متخصص ایران» معرفی میکنند، از این سیاست رژیم در غرب و آلمان حمایت می‌کنند.

لئو داتسنبرگ افزود:‌ آنها تنها دروغ‌های رژیم ایران را در مورد شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران را تکرار میکنند و میگویند در ایران اپوزیسیونی وجود ندارد. اگر چنین چیزی حقیقت داشت، پس چرا رژیم به شیوه‌ای غیرانسانی علیه مردم و مخالفانش اقدام می‌کند؟ واقعیت این است که ما شاهد یک تحول واقعی و مثبت در ایران هستیم.

در تظاهرات یاران شورشگر دروین که همزمان با اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار شد ، نمایندگان جوامع ایرانیان به سخنرانی پرداختند.

وین - تظاهرات یاران شورشگر همزمان با اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی - ق 

لطفا به اشتراک بگذارید: