بازتاب تظاهرات ایرانیان آزاده به مناسبت سالگردانقلاب ضد سلطنتی در ۲۱بهمن ۱۴۰۲

خبرگزاری فرانسه-۲۱ بهمن ۱۴۰۲

« معترضان در تظاهرات حامیان شورای ملی مقاومت ایران در برلین، آلمان در ۱۰ فوریه ۲۰۲۴، پرچم‌های ایران و آرم مجاهدین خلق ایران را در مقابل دروازه به اهتزاز در می‌آورند.

 گتی ایمیج- ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

روز ۱۰ فوریه-۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در تظاهراتی که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران  در مقابل دروازه براندنبورگ برلین برگزار شد، شمار زیادی از مردم به سخنرانی مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران گوش فرا دادند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات در مقابل دروازه براندنبوگ پلاکاردهایی با تصویر مریم رجوی پرزیدنت جمهور شورای ملی مقاومت ایران در دست دارند.

تاگس اشپیگل- ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

تظاهرات علیه رژیم  ایران در برلین

روز شنبه بسیاری از مردم سخنرانی مریم رجوی، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران را در راهپیمایی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی در برابر دروازه براندنبورگ در صفحه نمایش تماشا کردند.

این تظاهرات علیه رژیم آخوندها برگزار می شود و فراخوان به پایان دادن به اعدام شخصیت های اپوزیسیون و جدایی آشکار دین از دولت میدهد. تظاهرکنندگان همچنین خواستار برابری جنسیتی هستند.

این تظاهرات نه تنها رژیم ایران، بلکه اتحادیه اروپا  را نیز هدف قرار داده است: شرکت کنندگان خواستار سیاست شفاف تر و قاطع تر در قبال حکومت ایران هستند. آنها خواستار اضافه شدن سپاه پاسداران به فهرست تروریستی اتحادیه اروپا هستند. دلیل آن نقش رژیم ایران در جنگ غزه و صدها حکم اعدام در پی اعتراضات گسترده در این کشور از سال ۲۰۲۲ است.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: