افتضاح خالص‌سازی و ورشکستگی شعبده انتخابات خامنه‌ای

رژیم آخوندی از روز نخست حق حاکمیت مردم ایران را غصب کرده و با نمایش انتخابات همواره تلاش کرده تا آن را مشروع جلوه بدهد.

اما از آنجا که اساساً ولایت فقیه با انتخابات تعارض آشتی‌ناپذیری دارد، همین بازی‌ها و نمایش‌ها هر بار به بحرانی برای خامنه‌ای تبدیل می‌شود، این روزها این بحران برای خامنه‌ای اوج دیگری گرفته است.

فضیحت خالص‌سازی و حذف و تصفیه خامنه‌ای تا آنجاست که امنیتی‌ترین رئیسی جمهور رژیم یعنی حسن روحانی را رد صلاحیت می‌کند، حتی آخوند جنایتکار علوی وزیر اطلاعات ۸ سالة رژیم هم رد صلاحیت شد.

سیاست مهندسی انتخابات و خالص‌سازی خامنه‌ای صدای بسیاری را در درون حاکمیت آخوندی در‌آورده است.

جهانگیری معاون روحانی در ۲ دورة ریاست جمهوری دربارة حذف روحانی و شرایط مخاطره‌آمیز رژیم نوشت: این چه سازوکاری است که در هر انتخاباتی بسیاری از شخصیت‌ها و مسئولان عالی‌رتبه مثل رؤسای جمهور و غیره ردصلاحیت شده یا کنار گذاشته می‌شوند؟

علی جنتی وزیر ارشاد کابینه روحانی نیز باند رقیب را مورد حمله قرار داد و نوشت: اقلیت تمامیت خواه حاکم حضور رئیس جمهور سابق در مجلس خبرگان را برنتافت تا این نهاد هم بطورکامل درقبضه آنان قرارگیرد.

یک مهره باند مغلوب نظام بنام رحمت الله بیگدلی هم در این باره نوشت: در دیدارهای جداگانه‌ای که اخیرا با حسن روحانی و محمود علوی داشتم گفتم: طبق قرائن موجود شما را ردصلاحیت خواهند کرد، چرا ثبت‌نام کردید؟  گفتند: به‌دو دلیل؛

کاهش مشارکت را برای نظام خطرناک می‌دانیم!

ما نمی‌‌خواهیم از قطار انقلاب و نظام پیاده شویم، بگذار ما را پیاده کنند!

خامنه‌ای حتی آخوند جنایتکار پورمحمدی را نمی‌تواند تحمل کند کسی از اعضای هیأت مرگ در تابستان ۶۷ بود، و صلاحیت این آخوند جانی هم توسط شورای نگهبان خامنه‌ای رد شد. سایت حکومتی برنا ۴ بهمن ۱۴۰۲

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع هم حذف شدگان را با تحقیر بیسواد یا کم سواد معرفی کرد:

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان : عمده کسانی که صلاحیت آنان مورد احراز قرار نگرفته از شرایط علمی لازم برخوردار نبودند

اما جهل و جنایت انباشته در میان آخوندهای خبرگان ارتجاع یا مجلس رژیم جایی برای انتخابات برای مردم نگذاشته است. مسعود رجوی گفت:

مسعود رجوی: در این رژیم جایی برای انتخاب نیست زمان انقلاب است.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: