صف خودروها کیلومتری شده و وضعیت مصرف بنزین به نقطه جوش خود رسیده است

ادامه صف های طولانی خودروها در مقابل پمپ‌بنزین ها در تهران و سایر شهرها

و نگرانی مردم از افزایش قیمت بنزین

روزنامه حکومتی اعتماد: صف خودروها کیلومتری شده و وضعیت مصرف بنزین به نقطه جوش خود رسیده است

پس از محدودیت های ایجاد شده برای فروش سوخت در جایگاههای پمپ‌بنزین توسط رژیم،  نگرانی مردم از گرانی بنزین افزایش یافته و باعث ایجاد صف های طولانی خودروها در مقابل پمپ‌بنزین ها شده است.

روزنامه حکومتی اعتماد به صفهای طولانی در جایگاههای سوخت اعتراف کرد و نوشت: ویدیوها و عکس‌های ارسالی از نقاط مختلف کشور نشان می‌دهد که شلوغی پمپ بنزین‌ها در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و صف خودروهایی که برای سوخت‌گیری منتظر می‌مانند در برخی موارد کیلومتری شده است.

اینها در شرایطی است که وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش معتقدند همه‌چیز عادی است و مشکلی برای سوخت‌گیری وجود ندارد. اما به هر حال، محدودیت‌های تازه برای سوختگیری، اثر روانی خود را بر جامعه گذاشته و حالا صف‌های مقابل جایگاهها را طولانی‌تر کرده است.

این منبع ضمن زمینه‌سازی برای گرانی بنزین تحت عنوان جلوگیری از تبعات بدتر برای اقتصاد نظام آخوندی هم‌چنین نوشت: شایعات در مورد گرانی بنزین موجب شده تا مردم تا پاسی از شب در پمپ‌بنزینهای سطح شهر برای زدن بنزین سرگردان باشند. شلوغی صف پمپ‌بنزین در خیابان دولت ساعت ۲: ۱۷ دقیقه بامداد ۲۴ مرداد نشان داد که شایعات گرانی بنزین کاملاً روی افکار عمومی تاثیرات خود را گذاشته و آنها را این ساعت از شب به پمپ‌بنزین ها کشانده است

لطفا به اشتراک بگذارید: