گرم‌ترین تابستان و بحران بی‌آبی

در حالی که در این روزها اهواز و آبادان با دمای هوای بالای ۴۸درجه دارای بالاترین دمای هوای جهان هستند، هموطنانمان در خوزستان به‌ویژه اقشار محروم، علاوه بر مشکلات متعدد روزمره مانند گرانی و بیکاری و... ، در حاکمیت پلید آخوندها با بحران فاجعه‌بار بی‌آبی مواجهند.

رسانه حکومتی شرق در تاریخ ۲۴تیر ۱۴۰۲ دربارهٔ یکی دیگر از بلوفهای دولت رئیسی جلاد زیر عنوان «شعار دولت برای تأمین آب خوزستان تو خالی بود»، با بیان این‌که: «فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان» نوشت: «درپی تبلیغات وسیع دولت در خصوص راه‌اندازی پروژهٔ آب غدیر در سال گذشته و بشارت این‌که آب شهرها و روستاهای استان خوزستان برای همیشه حل شده است، ساکنان منطقه ملاشیه اهواز بیش از ۳۰روز است که آب ندارند و آبی که تانکرها می‌آورند تنها برای مصرف آشامیدنی است نه نیازهای دیگر».

ملاشیه در غرب اهواز یکی از مناطق پرجمعیت و محروم اهواز و مانند سایر شهرهای داغ این استان آمادهٔ انفجار است. اما مشکل بی‌آبی در حکومت یزیدی خامنه‌ای محدود به‌خوزستان نیست. معین‌الدین سعیدی در مجلس ارتجاع گفت: «روزهای عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین شباهتهای عجیبی با تشنگی مردمان استان سیستان و بلوچستان دارد... ۳ماه است که مردم روستای کلانی یک قطره آب هم دریافت نکردند و یک تانکر آب که به‌قیمت یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان در آنجا توزیع می‌شود مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است» وی افزود: «فریاد العطش مردم به‌گوش مسئولان تبدیل به‌عادت شده است»

لطفا به اشتراک بگذارید: