تهاجم هکرها سپاه پاسداران به کارشناسان امنیت هسته‌یی در وحشت از برملا شدن فعالیت‌های هسته‌یی غیرقانونی رژیم ایران

 

هکرهای سپاه پاسداران خامنه‌ای در وحشت از افشاء فعالیت‌های هسته‌یی غیرقانونی رژیم ایران اقدام به تهاجم سایبری به کارشناسان امنیت هسته‌یی و امور خاورمیانه کردند.

وبسایت آمریکایی «رکورد» که در ارتباط با شرکت‌های اطلاعاتی سایبری و امنیت سایبری در واشنگتن قرار دارد، در گزارشی که روز پنجشنبه ۱۵ تیر منتشر کردند، به‌نقل از کارشناسان امنیت سایبری در شرکت «پروف‌پوینت» نوشت هکرها همانهایی هستند که در گذشته با اسامی مختلف از جمله «بچه گربه‌های ملوس» به دستور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دست به تهاجم می‌زنند.

به گفته کارشناسان «پروف‌پوینت»، هدف این هکریهای وابسته به سپاه پاسداران گردآوری اطلاعات در خصوص کارشناسان امنیت هسته‌یی و امور خاورمیانه، به‌ویژه کسانی که مشورت و یا نظراتی در خصوص برجام به دولتهای درگیر در توافق هسته‌یی با ایران، ارائه می‌کردند.

وبسایت «رکورد» در گزارش خود افزود هکرهای مرتبط با رژیم ایران در حملات اخیر خود، از شیوه‌های جدیدی از جمله ارسال فایل‌های نوع جدید برای سیستم عامل مک را آزمایش کردند.

کارشناسان «پروف‌پوینت» معتقدند که مجموعه اقدامات گروه هکری نشان می‌دهد که یک سیستم حکومتی پشت این هکرها قرار دارد و آنها افراد مستقل نیستند.

مایکروسافت در گذشته نیز در مورد فعال‌شدن هکرهای مرتبط با سپاه پاسدران رژیم ایران هشدار داده بود.

لطفا به اشتراک بگذارید: