یادی از سه انفجار پیاپی در بتکدهٴ دجال ضدبشر - ۱۸ مهر ۱۳۷۱

بعدازظهر شنبه ۱۸مهر ماه سه بمب که توسط واحدهای مقاومت هوادار مجاهدین کار گذاشته شده بود در قبر خمینی دجال و ضدبشر منفجر شد و بارگاه جهل و فساد و جنایت را ویران کرد و خسارات سنگینی به آن وارد شد.

بر اساس گزارشهای رسیده تمام تزئینات و آئینه کاریهای این مقبره منهدم شده است.

قبر خمینی که به‌نحو رذیلانه‌ای به مانند ضریح ائمه اطهار ساخته شده بود با دو بمب منفجر شد و سومین بمب در کنار مقبره منفجر گردید.

 

اظهارات رهبر مقاومت برادر مجاهد مسعود رجوی:

رهبر مقاومت برادر مجاهد مسعود رجوی در رابطه با انفجار قبر خمینی دجال اظهار داشت: «مجاهدین مثل همیشه به عهد و پیمان خود در برابر خدا و خلق وفا می‌کنند تا دیگر دجال خون آشامی هم چون خمینی این مظهر مجسم ارتجاع و شرک دوران جرأت نکند خود را امام بنآمد و در برابر حرم مطهر امام رضا (ع) برای خودش قبه و بارگاه و صحن و ضریح پوشالی بنا کند»

برادر مجاهد مسعود رجوی افزود: «گشتیها و پیکهای ارتش آزادی نخستین جرقه‌ها را در قبر دجال برافروختند؛ بتکده ارتجاع را ویران کردند و به این ترتیب پیام مجاهدان و رزم‌آوران ارتش آزادی را به سراسر ایران رساندند. پاسخ قتل‌عام زندانیان و بمباران قرارگاه اشرف از این سنخ خواهد بود. یعنی آتش فروزان»

 

فرمان انفجار بتکدهٴ ارتجاع - اشرف-نوروز ۱۳۶۹

سخنان برادر مجاهد مسعود رجوی:

خبر کوتاه بود. تمام سال را در یک جمله خلاصه می‌کنم: خمینی مرد، مجاهدین با مریم و از مریم دیگر بار متولد شدند

بَه که نخستین عید بعد از خمینی چه دلگشاست. یک عیدی از این هم بسا دلگشاترِ، آن عیدی که در میدان آزادی برگزار بشود

یادتان نرود، گوش کنید گوش کنید

یادتان نرود، اگر که رفتید، این فرمانی را که می‌گویم اجراء کنید: قبر خمینی منفجر باید گردد

فرمان انفجار بتکده

دوست دارم که، دوست دارم طنین این انفجار به اقصی نقاط ایران برسد

این طنین بایستی در تاریخ ایران هم ثبت بشود، اما؛ چون که انبوه، انبوه در آنجا دارند چپاول می‌کنند، برای این‌که قبر گران قیمتی برای اون ملعون بسازند و یک روزنامه آلمانی نوشته که تاجران تهران صحبت از ۱۶-۱۲ میلیارد مارک می‌کنند برای ساختن بنا و لابد زیور آلات و طلاجات. یادتان نرود که اشیای قیمتی را قبل از انفجار به بیت‌المال خلق برمی‌گردانیم

لطفا به اشتراک بگذارید: