سازمان مجاهدین خلق ایران هر گونه نقض مرزبندی ملی ایرانیان با دیکتاتوریها و بقایای شاه و شیخ را تحت هر عنوان محکوم می‌کند

سازمان مجاهدین خلق ایران هر گونه نقض مرزبندی ملی ایرانیان با دیکتاتوریها و بقایای شاه و شیخ را تحت هر عنوان محکوم می‌کند و غیرقابل قبول و بر ضد آزادی و استقلال ایران می‌شناسد.

شاه و شیخ مظاهر وابستگی و استبداد هستند. ادعای وحدت و اتحاد با نقض این مرزبندی ملی خیانت به عالی‌ترین مصالح انقلاب دموکراتیک ایران و از جنس «همه با هم» خمینی است.

این در خدمت ارتجاع و استعمار است. هوچیگری و دود و دم تبلیغاتی نمی‌تواند این حقیقت را بپوشاند.

 

سخنگوی مجاهدین ۶ اردیبهشت: بچه شاه و کارگزارانش قبلاً همگی مانند بچه خمینی و بچه خامنه‌ای، سپاه را نیروی مدافع وطن نداشتهٔ خود و تأمین امنیت می‌دانستند. بچه شاه در هلاکت قاسم سلیمانی و لیست‌گذاری سپاه توسط پمپئو نیز سکوت پیشه کرد. اکنون آنها به تقسیم کار پرداخته و از یک‌سو برای حفظ ظاهر خواهان لیست‌گذاری سپاه و از سوی دیگر خواهان ابقا و استفاده از آن برای آینده‌شان هستند. مرغ پخته هم از این بوقلمون صفتی به خنده می‌افتد! البته رد پای رژیم آشکار است.

سخنگوی مجاهدین ۶ اردیبهشت: پیام دادن بچه شاه به «بدنهٔ سپاه و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی و سیاسی و اداری رژیم» با ساندویچ کردن و سس این‌که «راه خود را از رهبران جنایتکار جمهوری اسلامی جدا کنید» فقط این همانی کامل «بدنه» شیخ و شاه را آشکار می‌کند و صحبت از پیوستن آنان به «انقلاب ملت ایران» حرف مفت و سراپا در خدمت رژیم است.

لطفا به اشتراک بگذارید: