دروغ رذیلانه مزدوران اطلاعات درباره مجاهد شهید حبیب خبیری

- وزارت بدنام اطلاعات از فرط درماندگی در برابر مجاهدین و کانون‌های شورشی، ۳۹سال پس از تیرباران مجاهد شهید حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از انقلاب ضدسلطنتی، در یک دروغ رذیلانه به‌نقل از مزدوران اطلاعات تحت عنوان خانواده ادعا کرد که حبیب قبل از تیرباران ندامت و از مجاهدین ابراز انزجار کرده است

- یک خبرنگار رادیو فردا به نام مهدی رستم پور مجری سابق برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای رژیم آخوندی نوشته است: «بستگان خانواده خبیری می‌گویند او پیش از زندانی‌شدن نیز در نامه‌یی به برادرش، بریدنش از هواداری مجاهدین را اطلاع داده بود. همین موضوع را در وصیتنامه‌ای که به دست خانواده‌اش رسید نیز تکرار کرده است»

- حسن نایب آقا ملی‌پوش فوتبال ایران و دوست نزدیک حبیب خبیری که هر دو در باشگاه هما بودند گفت: این مطلب کذب محض و از جعلیات آشکار صدا و سیمای رژیم و رله کردن مواضع وزارت بدنام علیه مجاهد شهید حبیب خبیری و علیه مجاهدین و مقاومت ایران است. این یادآور جعل وصیت‌نامه برای مجاهدان شهید محمدرضا سعادتی توسط سردژخیم اوین لاجوردی و هم‌چنین جعل وصیت‌نامه برای مجاهد شهید علی زرکش با تاریخ ساختگی بعد از شهادت در عملیات فروغ جاویدان است.

- نایب آقا افزود: من یک دهه پیش در ۱۳۹۳ در کتاب «شکست ناپذیران در ستایش قهرمانان ملی شهید ایران» به تفصیل در مورد حبیب شهید، همه جزئیات مربوط به او و شهادتش را نوشته‌ام. دستخط و نامه‌های او به من نیز کلیشه شده و جایی برای اراجیف وزارت منفور و مزدوران علیه مجاهد شهید حبیب خبیری کاپیتان وقت تیم ملی فوتبال ایران باقی نمی‌گذارد.

 

نشریه مجاهد ۴مرداد ۱۳۶۳ - پیام تسلیت برادر مجاهد مسعود رجوی به جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی کشور به تاریخ ۳۱تیر ۱۳۶۳: برادر مجاهدم حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران (در سال۵۸) همراه با ۴۰تن دیگر از خواهران و برادران مجاهدش در شکنجه‌گاه اوین به جرم هواداری از مجاهدین به دستور کفتار خون‌آشام جماران تیرباران گردید.

مسعود رجوی ۳۱تیر ۱۳۶۳: قهرمان شهید حبیب خبیری که در سال۵۹ با برچسب «منافق» از تیم ملی فوتبال حذف شده بود، به هنگام شهادت ۲۹سال داشت. وی در تابستان ۶۲ دستگیر شده و تقریباً پس از یک‌سال شکنجهٔ مداوم، سرانجام هفتهٔ گذشته درفش قهرمانی ستارگان ورزش ایران را بر فراز تپه‌های خون‌آلود اوین بار دیگر به اهتزاز درآورد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: