اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان: با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام ضربه بزنند، باید قاطعانه عمل کرد

​​​​​​​خبرگزاری قضاییه جلادان خبر داد

سردژخیم اژه‌ای به تمامی مراجع ذیربط قضایی دستور داد تا آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از اجرایی شدن سیاستهای فرهنگی و اجتماعی و مقولات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و موضوع حجاب داشته باشد.

این منبع افزود: اژه‌ای بر حمایت از نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای شناسایی جریانهای وابسته و مرتبط با سرویسهای جاسوسی بیگانه که اهداف خاصی را در قضیه ناهنجاریهای اجتماعی دنبال می‌کنند تأکید کرد.

سردژخیم قضاییه جلادان هم‌چنین گفت: با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام ضربه بزنند، باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد... دشمن در حال تلاش برای توطئه‌چینی است.

باید قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و جنگهای تبلیغاتی آنان نهراسید.

آخوند تسایی زهان، دادستان رژیم در بیرجند درباره اقدامات قضاییه جلادان علیه زنان گفت: افراد بی‌حجاب وقتی به محاکم احضار می‌شوند بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار با افزایش جریمه و محرومیت از امکانات در جامعه روبه‌رو خواهند شد.

وی افزود: خودروی افراد بی‌حجاب از یک تا ۲۰روز توقیف می‌شود.

پاسدار وحیدی، وزیر کشور دولت رئیسی جلاد خطاب به استانداران رژیم گفت، رعایت حجاب به‌عنوان قانون باید مدنظر همگان قرار گیرد و کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

ارگان آخوندی موسوم به جامعهٔ مدرسین حوزهٔ قم در یک بیانیهٔ سرکوبگرانه اعلام کرد: نهادهای مسئول در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظایف قانونی خود درباره حجاب عمل کنند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: