عضو پیشین مجلس ارتجاع: بحرانهای نظام بسیار بدتر از سال۹۸ است

تاجگردون، عضو پیشین مجلس ارتجاع اعتراف کرد نظام «الان در بحرانی بالاتر از سال۹۸ است، خیلی بدتر از آن زمان».

تاجگردون در گفتگو با روزنامة حکومتی اعتماد اذعان کرد به‌خاطر تبعیض، فساد و رانت‌خواری گسترده و نهادینه در رژیم، اکنون در ایران «یکی چلو می‌خورد و دیگری استخوان هم گیرش نمی‌آید».

عضو پیشین مجلس ارتجاع با اشاره به‌وضعیت بی‌بازگشت بحران اقتصادی گفت: «اقتصاد خوب کار نمی‌کند. ربطی هم به این دولت و آن دولت ندارد، این روندی است که همین‌طور ادامه پیدا می‌کند، چون این‌ها با هم نمی‌خوانند این بودجه همیشه با یک ابهام روبه‌رو است».

تاجگردون به‌بخشی از نهادهای رژیم که دست‌اندرکار غارت‌های نجومی هستند هم اشاره کرد و گفت: «باند‌های سنگینی هستند که تمامی روش‌ها را در بدنه‌ها دارند. از گمرکات بگیرید تا سازمان مالیاتی و شرکت‌های صادرات و وارداتی به‌خصوص این سال‌ها که تهاتر بین صادرات و واردات خیلی اتفاق می‌افتد و صدای آن بعداً در می‌آید... این مورد به نظرم یکی از مراکز اصلی فساد در آینده است».

پیش از این، رئیسی روز ۷اسفند بحران فروپاشی اقتصادی را «التهاب آفرینی بازار» توسط «دشمن» نامید.

رئیسی در جلسة هیأت دولت نظام آخوندی را مورد حملة «جنگ ترکیبی دشمن» عنوان کرد و گفت: «جنگ ترکیبی وجوه مختلفی دارد که جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی یکی از ابعاد آن است و دشمن وقتی در اغتشاشات ناکام ماند، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند».

صباغیان، عضو مجلس ارتجاع نیز روز ۲اسفند گفت: «هر روز کشتی اقتصادی بیشتر در آب فرو می‌رود و ترس من این است که زمانی که بخواهیم اصلاح کنیم دیگر دیر شده باشد».

آخوند موسوی لارگانی، در جلسة علنی ۸اسفند مجلس ارتجاع هم گفت: «مردم با افزایش قیمت ارز نابود شدند. امام می‌گوید مجلس در رأس امور است کجا ما در رأس امور هستیم؟ مردم نمی‌توانند یک نان بخرند!».

لطفا به اشتراک بگذارید: