قسمتی از نامه ۸هزار حقوقدان و وکیل به رئیس پارلمان اروپا درباره خصومت ضدانسانی مایکل گاهلر علیه مجاهدین

قسمتی از نامه ۸هزار حقوقدان و وکیل به رئیس پارلمان اروپا

درباره خصومت ضدانسانی مایکل گاهلر علیه مجاهدین و تقاضای محاکمة رهبران اشرف به جای رژیم پس از کشتار قاسم سلیمانی در اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰

 

کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف که از حمایت ۸۵۰۰ حقوقدان و وکیل در اروپا و آمریکای شمالی برخوردار است از طریق اخبار پیاپی رسانه های رژیم آخوندی مانند خبرگزاری رسمی حکومتی ایران (ایرنا) در تاریخ ۱۸می، خبرگزاری فارس سپاه پاسداران در تاریخ ۱۸می خبرگزاری مهر وزارت اطلاعات در تاریخ ۱۸می و یک دوجین دیگر از رسانه های رژیم ایران از نامه ۱۰مه ۲۰۱۱ آقای مایکل گاهلر، نماینده آلمانی پارلمان اروپا و چند تن دیگر از نمایندگان مطلع شد که دربرگیرنده اتهامات و افترائات ناروا علیه سازمان مجاهدین خلق ایران (مستقر در کمپ اشرف در عراق) می‌باشد.

این نامه که به‌وضوح رضایت خاطر فاشیسم دینی حاکم بر ایران را مد نظر داشته است، مملو از مطالب دروغی است که قبلاً نیز بارها همین افراد تکرار کرده‌اند. بیان مجدد این مطالب در شرایطی که ساکنان اشرف در معرض قتل‌عام قرار دارند، آب به آسیاب دژخیمان رژیم ایران و عروسکهای عراقی اش می‌ریزد و بدون شک از مصادیق مشارکت در جنایت علیه بشریت می باشد و قابل تعقیب می باشد و ما این موضوع را به‌طور جد در دستور قرار می‌دهیم.

انتشار این نامه در شرایطی که راه‌حل پیشنهادی هیأت اعزامی به عراق و گروه رابطه با عراق پارلمان برای اشرف، چشم‌اندازهای جدیدی برای حل این بحران انسانی به‌وجود آورده، به‌طور مضاعف سؤال‌برانگیز است.

نامه مزبور در یک توهین آشکار به اکثریت پارلمان، تلاش می‌کند آنها را فریب خورده مجاهدین قلمداد کند. اکثریتی که قطعنامه ۲۴آوریل ۲۰۰۹ و بیانیه کتبی ۲۵نوامبر ۲۰۱۰ پارلمان را درباره اشرف تصویب کرده و در چندین مورد بیانیه هایی در حمایت از مجاهدین و اشرف امضا کرده است. امضا کنندگان نامه به هنگام تصویب قطعنامه ۲۴آوریل ۲۰۰۹ مذبوحانه تلاش کردند برخی از این اباطیل را در قالب چندین تبصره به پارلمان ارائه کردند که با یک اکثریت بسیار قوی همه آنها درهم‌شکسته شد. همه اتهامات مندرج در نامه ۱۰مه از سوی مراجع بی طرف مورد تحقیق قرار گرفته و دروغ بودن آنها به اثبات رسیده است.

×××××××

این اتهامات بارها توسط مقامات عراق و بویژه نخست‌وزیر عراق، نوری المالکی نیز بازگو شده است و کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف نیز تاکنون دهها بار به مقامات مختلف عراقی و بویژه شخص مالکی در نامه های متعدد نوشته است که اگر طرح این دروغها و اتهامات به دستور تهران نیست، به فراخوانهای مکرر کمیته بین‌المللی حقوقدانان در دفاع از اشرف و موکلین ما برای ارجاع آنها به دادگاه بین‌المللی یا کمیسیون حقیقت‌یاب ملل‌متحد پاسخ بدهند و طبق استانداردهای شناخته شدهٔ بین‌المللی حقوقی، پرونده هایی را که علیه موکلان ما در عراق وجود دارد به ما ارائه کنند، چیزی که هیچ‌گاه پاسخی برای آن نگرفتیم.

یادآوری میکنیم که در یک نمونه دیگر از خصومت های بی حد و حصر درباره مجاهدین پارلمان اروپا یکی از برجسته‌ترین مشاوران بزرگترین گروه این پارلمان را به جرم رشوه گرفتن از رژیم از طریق قطر در ماجرایی که به «قطرگیت» مشهور شده است دستگیر و تحت تعقیب قانونی قرار داد.

دبیرخانه گروه سوسیالیست‌ها و دموکرات ها "به مقامات ذیصلاح بلژیکی" اطلاع داد این گروه برای اطلاعات بیشتر در اختیار سیستم قضایی بلژیک است. ممدوف از سال۲۰۰۹ به مدت ۱۳سال به‌عنوان مشاور سیاسی این گروه کار کرده بود

مجاهدین و مقاومت ایران ۱۳سال از طریق ممدوف زیر ضرب شیطان سازی و حملات سفارشی رژیم آخوندی رفته بودند. ممدوف در ۱۳سال گذشته منشاء بسیاری از لجن‌پراکنی‌ها و افترائات علیه مقاومت ایران هم در پارلمان اروپا و هم در اتحادیه اروپا بوده است.

یک سخنگوی مجاهدین که خواستار افشای جزئیات پس از کنار رفتن پرده قطر گیت شد درباره ممدوف گفت او یک چلبی حقیر دیگر در آستین وزارت اطلاعات آخوندها بود اما ماجرای او دیگر تمام است!

لطفا به اشتراک بگذارید: