محمدرضا صالحی خواهان رفراندم برای نجات رژیم می‌شود

در حالیکه وحشت از قیام و بحران اقتصادی جنگ گرگها میان باندهای رژیم را تشدید کرده است، یک فایل صوتی از جلسه استانداران دولت روحانی در شبکه اجتماعی منتشر شده که در آن  محمدرضا صالحی معاون نهاد ریاست‌جمهوری رژیم در دوره روحانی، در حرفهایش خطاب به اسحاق جهانگیری، خواهان رفراندم برای نجات رژیم می‌شود.

مسأله بحران اخیر که سه چهار ماه طول کشید و بعد تبدیل شد به آتش زیر خاکستر به بهانه قتل یا مرگ مهسا امینی اینجا موضوع بحث من نیست که کدامش و عدم عذرخواهی خبر داریم که سردار اشتری همان روزهای اول رفت سراغ وزیر کشور که آقا من بروم یک معذرت‌خواهی می‌کنم توی تلویزیون و با یک معذرت‌خواهی و تعویض یکی دو تا از این عاملان و آمرین موضوع را جمع می‌کنم. دستور دادند نخیر باید با قدرت برخورد کنی و ادامه بدهی. موضوعات گرانی، تورم، بیکاری آمد کنار مهسا امینی. اعتراض حکومت آنرا اغتشاش نامید آمد آنچه که گذشت.

جنابعالی اسحاق ۹۶ باشید نه اسحاق سکوت، هرکس که لازم است توجیه و همراه کنید. جناب آقای جهانگیری تا بتوانید مقام رهبری را در موضوع شرایط فعلی و آینده کشور توجیه کنید. خیلی از قوانین ما دیگر تعطیل می‌شود. الآن استفاده نمی‌شود بعد تعطیل می‌شود. نیاز است بعد نظارتی رهبری تقویت شود دامنه اختیارات اجرایی ایشان کاهش یابد، تنظیم ارتباط قوا با رئیس‌جمهور اگر اینها عملی شد چه بهتر اگر نه کف این است که در مورد موارد زیر حداقل رفراندوم را تعریف کنید: حذف مطلقه در اصل ۵۷، رابطه اقتصادی با آمریکا، عدم دخالت نظامیان در سیاست، نظارت استصوابی، اجرای برجام و اف.ای.تی. اف.

لطفا به اشتراک بگذارید: