خشم و اعتراض زلزله‌زدگان خوی، نداشتن سرپناه در دمای ۱۰درجه زیرصفر

هموطنان زلزله‌زده در خوی در شرایط سخت و طاقت‌فرسایی به سر می‌برند. مردم به‌دلیل ادامه پس لرزه‌ها هم‌چنان در چادرهای بدون امکانات هستند و نمی‌توانند به خانه‌های آسیب دیده خود برگردند.

تلویزیون رژیم ـ ۱۴بهمن۱۴۰۱

سه برادر هستیم ما جرأت نمی‌کنیم اولاً چادر نداریم و چادر هم بدهند ما نمی‌خوابیم تو ماشین می‌مانیم وضعیت دیوارها را می‌بینید؟ چپ راست همه‌اش ویران شده این وضعیت زندگی ماست همه چیز ول کرده‌ایم به فکر حفظ جان خود هستیم. 

مسئولان هم نمی‌آیند حالی از ما بپرسند که در چه روزی هستید کانکسی بدهند تا زندگی خودمان را بچرخانیم صبح را شب برسانیم و شب را به صبح برسانیم.

یک جوان: اصلاً سامان دهی نیست، مدیریت نیست مدیریت بحران نیست ستاد بحران کجاست؟ نیست می آیند کمکهای مردمی به منطقه می‌آید من می گم دلم پر است تنها حرف من نیست حرف همه مردم است الآن من چادر ندارم من خونه عمویم می خوابم. یک روز خونه عموزاده می خوابم. تنها نیستم سه برادر هستیم هیچ چیزی نیست چکار کنم.

یک خانم: گناه این بچه چیست سرما می‌خورد و مریض می‌شود

ما بیچاره نیستیم؟

 چادر می‌خواهم کمک می خواهم ما چیزی ندیدیم پس گناه بچه من چیست؟

 ما ساکن زمانیه هفتم هستیم.

از زمانی که زلزله آمده تو ماشین و بیرون ماندیم، یخ زدیم می‌لرزیم گناه این بچه چیست به‌خاطر این بچه، ما خودمان به جهنم بچه ۲۰ روزه به این بچه نگاه کن ما خودمان جایی پیدا می‌کنیم می مانیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: