نماینده مجلس: وضعیت بودجه در بخش کشاورزی اسفناک است

بودجه‌ ۱۴۰۲ امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد.  

ذبیح‌الله ساردونی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس رژیم وضعیت بودجه ۱۴۰۲ دولت رئیسی‌جلاد را در بخش کشاورزی اسفناک خواند و گفت:

«اعتراضات مربوط به معیشت و سفره مردم است و وقتی سفره مردم را درست کنیم اعتراضات هم درست خواهد شد. وضعیت بودجه در بخش کشاورزی اسفناک است، مشکل مردم با افزایش بودجه حوزه فرهنگ حل نمی شود. بودجه‌ ۱۴۰۲ امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق با وجود تورم بیش از ۴۰ درصد عادلانه نیست».

 لازم به یادآوریست که در بودجه سال ۱۴۰۲ تدوین شده توسط دولت رئیسی‌جلاد ارقام بودجه ارگانهای سرکوبگر و صدور تروریسم و صدا و سیمای حکومتی افزایش چشمگیری داشته اشت که این نماینده مجلس ارتجاع از آنها بعنوان  «بودجه حوزه فرهنگ» نام میبرد.

بیشتر بخوانید:

امپراطوری مالی سپاه پاسداران در ایران

تاثیرات ورود سپاه پاسداران به اقتصاد ایران

در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۲ دولت رئیسی‌جلاد، یک نماینده دیگر مجلس رژیم با طعنه به آخوند رئیسی و اینکه به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید گفت:

«به شعارهای تبلیغاتی پایبند باشید و اجازه ندهید سفره مردم بیش از این کوچک شود؛ تورم و گرانی لحظه ای و افسارگسیخته و همچنین وضعیت نابسامان مسکن و خودرو مردم را با مشکل مواجه کرده، لطفا کمی عمل گرا باشید».

لطفا به اشتراک بگذارید: