روزنامه فرهیختگان ـ گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» توسط مجاهدین سازماندهی شده‌اند

روزنامه وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای: گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» توسط لابی قدرتمند مجاهدین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند.

اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نیز از اقدامات این افراد نزدیک به مجاهدین است هشدارها و تهدیدها به جای خود، اگر نظام نتواند هزینه ماجراجویی پارلمان اروپا را بدهد دیر یا زود اروپا گام بعدی را برخواهد داشت.

تهران باید سیگنال‌هایی عملی برای بروکسل بفرستد تا پیش از اقدام، با هزینه‌های واقعی آن آشنا شود پس از اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه، نظام نیز باید ضمن گسترش لیست تحریمی خود بخشی از «لیست تحریمی» قبلی را وارد «لیست تروریستی» خود کندنظام پیش‌تر تعداد ۶۱مورد از نهادها و اشخاص اتحادیه اروپا را تحریم کرده است.

فرهیختگان آخوندی روزنامه وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای در شماره ۵بهمن ۱۴۰۱خود، هراسان از فعالیتهای مجاهدین و حامیان مقاومت ایران در پارلمان اروپا و استمرار تلاشها برای لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران، با تیتر «نظام با مقابله به مثل این افراد را از جریان عادی سیاست خارج کند» نوشت: هشدارها و تهدیدها به جای خود اما اگر نظام نتواند هزینه ماجراجویی پارلمان اروپا را بدهد، دیر یا زود اروپا گام بعدی را برخواهد داشت. تهران باید سیگنال‌هایی عملی برای بروکسل بفرستد تا پیش از اقدام، با هزینه‌های واقعی آن آشنا شود.

نظام پیش‌تر تعداد ۶۱ مورد از نهادها و اشخاص اتحادیه اروپا را تحریم کرده است. در میان این نهادها و اشخاص، برخی از نهادهای وابسته به پارلمان اروپا و نمایندگان این پارلمان و دیگر کشورهای اروپایی حضور دارند. یکی از گروه‌های وابسته به پارلمان اروپا، گروه موسوم به «دوستان ایران آزاد» هستند که توسط لابی قدرتمند منافقین در بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، بلژیک و پارلمان اروپا سازماندهی شده‌اند. همین افراد هستند که در ازای دریافت پول، منویات منافقین را در اتحادیه اروپا دنبال می‌کنند. نام اکثر این افراد در طرح‌های ضدایرانی به چشم می‌خورد. اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نیز از اقدامات این افراد نزدیک به (مجاهدین) است.

به نظر می‌رسد از این پس با توجه به اقدامات پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه و سخنرانی رهبر فرقه رجوی در پارلمان کشورهای اروپایی، این افراد باید در لیست تروریستی قرار گیرند.

احزابی که نمایندگان تروریست اروپایی در آن عضویت دارند، بنا بر تشخیص ایران که می‌تواند زمان‌بر نیز باشد، به مرور تحت اقدامات سنگین‌تر مبارزه با تروریسم قرار گیرند. این اقدامات می‌تواند به تهیه لیست کمک‌کنندگان مالی به این احزاب برای اعمال تحریم و فشار کشیده شود.

روزنامه وابسته به ولایتی مشاور خامنه‌ای هم‌چنین نوشت: فارغ از خاک ایران و اقدامات نظامی، تهران می‌تواند برای ضربه به تروریست‌هایی که وجودشان برای ایران و جهان خطرناک است، در مناطق دیگری نیز دست به اعمال مهار تروریسم بزند.

لطفا به اشتراک بگذارید: