حکم اعدام برای ۳نفر از دستگیرشدگان در اصفهان

حکم اعدام برای ۳نفر از دستگیرشدگان در اصفهان درباره حمله مسلحانه به نیروهای مدافع امنیت نظام و ادعای قضاییه جلادان در مورد اتهام متهم ردیف اول در رابطه با مجاهدین

خبرگزاری قضاییه جلادان در ۱۹دی اعلام کرد احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی خانه اصفهان که منجر به هلاکت ۳نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری میزان‌ مرکز رسانه قوه قضاییه، دادگاه رسیدگی به اتهامات ۶نفر از متهمان این پرونده در ۴ جلسه طی تاریخ‌های ۷ و ۸ و ۱۰ دیماه در دادگستری استان اصفهان با وکلای تسخیری و تعیینی برگزار شده است.

صالح میرهاشمی متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه و همکاری با مجاهدین به اعدام و ۱۰سال حبس تعزیری افزوده محکوم شده است.

طبق گزارش قضاییه جلادان متهمان پرونده مسلح و سازندگان انبوهی از کوکتلها بوده‌اند. متهم ردیف یک گفته است: «ما یک تیم ۵نفره مسلح هستیم و و از نظر مالی و پشتیبانی به هیچ کسی احتیاجی نداریم».

نماینده دادستان در خصوص کلت کمری، به‌نقل از اقاریر متهم، ادعا کرد کلت کمری را به همراه تعدادی تیر به قیمت ۸میلیون و ۳۰۰هزار تومان با یک خشاب اضافه در کردستان خریداری شده و متهم دیگر مجید کاظمی نیز به کلاشینکف مسلح بوده است. آنها نهایتاً در تور سربازان وزارت بدنام دستگیر شده‌اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: