چگونه مردم ایران جنگ را چنگ در چنگ استبداد مذهبی به پیش می‌برند؟ ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا سوم

میهمان برنامه: رضا مرادی

به نظر شما ما در چه مرحله‌ای از قیام مردم ایران قرار داریم و ویژگی این مرحله چیست؟

حتما اشراف دارید که ما در این قیامی که در جریان است راه بسیار طولانی و مستحکمی را طی کرده‌ایم و دستاوردهای بسیار بسیار عظیمی داشتیم. 

نفس اینکه قیام تا صد و سیزده روز طول کشیده و تا این نقطه رسیده است خودش بزرگترین دستاورد هست و بیسابقه‌ترین فرازی است که ما در ۴۳ساله نبردی که بین مردم و و مقاومت با این رژیم ضدبشری داشتیم ما می‌توانیم روی آن حساب کنیم.

این مقاومت در شروع خودش چنین چشم‌اندازی که ما الان در آن قرار داریم گویا نبود. رژیم و دستگاه سرکوب آن در غافلگیری تمام قرار داشت. در نبردی که در این صد و سیزده روز بین مردم و مقاومت ایران با رژیم صورت گرفت طبعا فراز و نشیبهای بسیاری طی شد. اردو دشمن ضربات بسیار زیاد و استراتژیکی دریافت کرد.

در مقابل اردوی مردم و مقاومت ایران دستاوردهای عظیمی را بدست آوردند. به یمن تمام دستاوردها و پیروزیهایی که داشتیم و به یمن تمامی خونها و رنج اسیران تمام راهی که طی شده از یک گردنه جدی عبور کردیم. 

بسیاری از خس و خاشاک‌ها کنار رفتند. بسیاری از شعارهای انحرافی کنار رفتند. بسیاری از راه‌های انحرافی که به هر حال می‌توانست گمراه‌کننده باشد کنار رفته و ما در یک مسیر روشن به سمت سرنگونی در حال پیشروی هستیم. ما اکنون در فاز سازماندهانه هستیم.    

ساعت وصل ـ ما تا نابودی این نظام منحوس دمی از پا نمی‌نشینیم ـ قسمت دوم

تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن

ساعت وصل ـ کانون‌های شورشی نوری در دل تمامی مردم ستمدیده ما هستند ـ قسمت سوم

تماس هموطنان از داخل کشور

لطفا به اشتراک بگذارید: