جنون گاوی پاسدار قاآنی جانشین قاسم سلیمانی علیه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

جنون گاوی قاآنی جانشین قاسم سلیمانی ـ تلویزیون رژیم ـ  ۲۹ آذر۱۴۰۱

و خاک عالم توی سرتان نمی‌فهمید، بی‌شرف‌ترین آدمها هستید بعد آمدید برای این‌که شکست خوردید بساط کارتان جمع شده همه کشورهای اروپایی را جمع کردید یک زن... جنایتکار را، خیلی عجیب واقعاً آدم، اینها عقلشان را هم از دست دادند قدرت که هیچی عقلشان را هم از دست دادند، یک زن... . را پیدا کردند که جنایتکار است. دستشان اقلا آلوده به ۱۷هزار یا عدد بیشتری نمی‌دانم ظاهراً عدد بیشتر است. حالا توی ذهن من نیست کشته، آمدند همه کشورهای اروپایی، آمریکایی همه جمع شدند گفتند این تحفه... این پیشنهاد ما است برای رئیس‌جمهوری ایران، بفرمایید این هنرشان این هنر آمریکا است این هنر کسانی است که در مقابل ما هستند. افتخار کنیم به این نظام با این صلابت و با این قدرت، همه‌شان جمع شدند این محصول کارشان.

همه این کارها که به حول قوه الهی جمع شده روسیاهی برای اینها خواهد ماند. اما تمام اینها نوشته شده توی دفترهایی که باید بشود به حول قوه الهی یکی به یکی خواهند خورد، فکر می‌کنند حرف حضرت آقا حرف بدون مبنا است که دوره زدن و در رفتن، همه‌تان هر کدامتان که یک روز هم کار رسانه‌یی علیه این نظام کرده باشید حالا کارهای نمی‌دانم جنایتکارانه و بمب ساختن و اسلحه وارد کردن و این حرفها که سر جای خودش است، کار رسانه‌یی هم کرده باشید یک روزی نوبتش خواهد رسید،

همه‌تان خواهید خورد و دارید هم می‌خورید، حالیتون نمیشه. یک‌مرتبه چشمانتان را باز می‌کنید می‌بیند که هیچی نمانده برایتان. اینجا کانون تولید قدرت است ما برای شهیدانمان از جمله شهید ایرلو اگر مجلس می‌گیریم مجلس شهید مجلس عزا نیست مجلس عزت است مجلس افتخار است، مجلس هماوردی است.

  • سخنگوی مجاهدین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پاسخ به لجن‌پراکنی و جنون گاوی پاسدار قاآنی جانشین قاسم سلیمانی علیه خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت:

از سرنوشت جلادان قاسم سلیمانی، اسدالله لاجوردی و صیاد شیرازی و دیگر میرغضبان نظام گریزی نخواهی یافت.

 

مطالب مرتبط

گزیده‌ای از کنفرانس در واشینگتن قیام ایران در چهارمین ماه و سخنرانی خانم مریم رجوی

پاسخ سخنگوی مجاهدین به لجن‌پراکنی و جنون گاوی پاسدار قاآنی جانشین قاسم سلیمانی علیه خانم مریم رجوی

لطفا به اشتراک بگذارید: