در برابر اعدام مجیدرضا و محسن چه باید کرد؟ ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا سوم

میهمان برنامه: حسن ظریف

در ابتدای برنامه تبریک بگوییم محکوم شدن رژیم آخوندی را برای شصت و نهمین بار در مجمع عمومی سازمان ملل که چیزی نیست جز خون و رنج قیام‌آفرینان در سراسر کشور و فعالان مقاومت در داخل و خارج از کشور. همچنین بگذارید تبریک بگوییم آنچه که در هفته آینده بعنوان یک اعجاب اتفاق افتاد و آن هم اخراج رژیم آخوندی از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل متحد که بحث‌های زیادی برانگیخت و باعث شادی زیادی در داخل کشور شد و همچنین بسیاری از مقامات سیاسی نسبت به آن مواضع مثبتی داشتند.

برنامه این هفته را اختصاص دادیم به اعدام قیام‌آفرینان در هفته گذشته توسط جلادان خامنه‌ای و نگاهی به قیام‌های مردمی و پاسخ مردم به این اعدام‌ها. در این برنامه همراه هستیم با هموطنان و دوستانی که با برنامه تماس می‌گیرند. اول باید ببینیم که چرا خامنه‌ای این اعدامها را کرد؟ و بلافاصله این سوال پیش می‌آید که آیا خامنه‌ای به اهداف خودش رسید؟

باید توجه داشته باشیم که این قیام سه ماه است تداوم دارد و هنوز هم ادامه دارد. در این سه ماه خامنه‌ای تمام تلاشش این بود که شعله‌های این قیام را خاموش کند و چند بار خودش و سرکردگان نظامش آمده و گفتند که قیام تمام شد. ولی آیا شد؟ خوب نه.

ساعت وصل ـ حتی اگه دونه دونه‌مون در این راه کشته شدیم سر خم قدغن ـ قسمت دوم

تماس هموطنان از شهرهای مختلف میهن

ساعت وصل ـ این شهیدان راه را فراسوی ما روشن کردند ـ قسمت سوم

تماس هموطنان از داخل کشور

مطالب مرتبط

قیام سراسری مردم ایران و اعدام جنایتکارانه محسن شکاری ـ ساعت وصل ـ قسمت اول تا سوم

در برابر اعدام مجیدرضا و محسن چه باید کرد؟

 

لطفا به اشتراک بگذارید: