آه و ناله رئیسی جلاد نسبت به قیام در سخنرانی خود در دانشگاه تهران

رئیسی جلاد که با تدابیر شدید امنیتی و لشکری از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم به دانشگاه تهران برای سخنرانی در جمع یکدست بسیجیان رفته بود با آه و ناله نسبت به قیام گفت:

آن که عزیزان ما را به شکل فجیع و ناجوانمردانه به‌شهادت می‌رساند، آیا دنبال اغتشاش است؟ دانشجو و دانشگاهی این را می‌فهمد... ایجاد آشوب برای ایجاد ناامنی و تعطیلی دانشگاهها و توقف تولید و ناامید کردن مردم هدف دشمنان است... دیدید به‌خاطر تعارف یک مغازه‌دار در کردستان چه بر سر او آورند؟ چه کسی دیکتاتور است؟ دیکتاتور کسی است که مردم عزیز ما را تهدید و تحریم می‌کند و کسی که زندگی مردم را به خطر می‌اندازد اما به دروغ دم از زندگی می‌زند.

یادآوری می‌کنیم در سفر اخیر رئیسی به سنندج، در یک صحنه‌سازی جهت پوشاندن نفرت عظیم مردم از جلاد۶۷، یک مغازه‌دار به او شکلات تعارف کرد که پس از آن مورد تحریم مردم قرار گرفت و آنطور که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، مردم تهدیدهای زیادی برای او فرستادند. این فرد پس از آن کلیپی منتشر کرد و از مردم معذرت خواست و مدعی شد در آن صحنه غافلگیر شده است.

از عصر یک موجی در شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آمده، به قرآن قسم، من وابسته به هیچ ارگان دولتی نیستم من ناراحت هستم که این وضعیت پیش آمد. این اتفاق به‌صورت ناخودآگاه پیش آمد. و من از این کار هیچ قصدی نداشتم. اگر باعث شدم که مردم دل شکسته شدند، معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشند. امیدوارم مردم مرا ببخشند. و از تمامی مردم کردستان معذرت می‌خواهم.

مطالب مرتبط

پناهنده شدن رئیس فدراسیون بوکس و دو ملی‌پوش بوکس جوانان ایران به اسپانیا

تودهنی محکم دانشجویان دانشگاه شریف به زاکانی شهرداری بسیجی رژیم در تهران

لطفا به اشتراک بگذارید: