باخت عظما و جشن مردم ـ موشکاف

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. دم همگی گرم. مردم ایران این چند شبه، باخت عظما رو حسابی جشن گرفتن.

موشکاف: همه بودن. از بچه‌های قیام تا حتی اونایی که مجروح شده بودن. بنازم به این روحیه:

(یک نفر که پایش شکسته): نیروهای سرکوبگر حکومت ما رو زدند پامون شکست. اما خوشحالیم که مردم تو خیابونند و اعتراض می‌کنند به این جمهوری اسلامی. نه به این ولایت. مرگ بر این ولایت.

موشکاف: دستمریزاد! این روحیه عظما و سگ و سیله هاشو حسابی ذله کرده. از یه طرف سلامی میاد پرت‌وپلا میگه و از این قمپزها در می‌کنه:

پاسدار سلامی ـ شیراز ـ ۱۰آذر

عظمت بسیج جهانی‌ست وسعت عرض و طولش به اندازه‌یی ست که هر دشمن بزرگی هر چقدر بزرگ به اندازه آمریکا یا بزرگتر از او به اندازه آمریکا و متحدان او به اندازه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، آل سعود، گروهک‌های تجزیه‌طلب، سلطنت طلبان، منافقین به اندازه همه اینها، بسیج هاضمه بزرگی برای درهم شکستن این صفهای فشرده دشمنان بزرگ را ایجاد کرده است.

موشکاف: رفقا شما بهتر از بندهٴ موشکاف می‌دونین که این قمپزای مسخره درست معنیش معکوسه، چون همین سردار قمپز تو همون سخنرانی آه و ناله می‌کنه که دشمنان در دل جوانان ما بذر فتنه می‌کارند، پس معلوم می‌شه کی داره تو هاضمهٔ اون طرف هضم می‌شه.

از اون طرف، زیر دست همین سلامی یعنی پاسدار زهرایی وضعیت درام بسیجیا زیر ضرب قیام رو اینطوری لو میده:

پاسدار زهرایی ـ سرکرده سازمان موسوم به بسیج سازندگی ـ ۱۰آذر

با استفاده از ابزار رسانه برجسته‌سازی دروغ‌پراکنی که فقط در یک جمله بیش از ۶۰هزار دروغ در ۶۰روز تولید و منتشر کردند و به خیال واهی خودشان می‌خواهند حکمرانی نوینی بر اذهان نسل جدید انقلاب اسلامی داشته باشند و زیست مجازی را در فضای حقیقی هم تجربه کنند.

موشکاف: هاهاها. البته اونچه که الآن همه باورشون شده رپتوپتو شدن عظماس که خیلی نزدیکه. موشکافو با شعارای دانش آموزای شیر شورشی تموم می‌کنیم. الهی که عظما و مجتباش قربونتون بشه مرحمت زیاد.

 

مطالب مرتبط 

هفتاد و هشتمین روز قیام - تظاهرات گسترده در زاهدان با شعار کرد و بلوچ برادرند، تشنه خون رهبرند + توئیت خانم مریم رجوی

مراسم چهلم شهید قیام سینا ملایری در اراک با شعار «بسیجی سپاهی، داعش ما شمایی»

 

لطفا به اشتراک بگذارید: