سفر نخست‌وزیر دست‌نشانده عراق به تهران

شیاع سودانی نخست‌وزیر دست‌نشانده حکومت عراق به تهران رفت و با رئیسی و خامنه‌ای ملاقات و گفتگو کرد.

طبق گزارش سایت خامنه‌ای، شیاع سودانی به وی گفته است که به هیچ طرفی اجازه استفاده از خاک عراق برای برهم زدن امنیت ایران را نمی‌دهد. خامنه‌ای هم به وی گوشزد کرده است که: متأسفانه اکنون این اتفاق در برخی مناطق عراق روی می‌دهد و تنها راه‌حل آن این است که دولت مرکزی عراق اقتدار خود را به آن مناطق نیز گسترش دهد.

خامنه‌ای تأکید کرده است که اگر هر طرفی قصد برهم زدن امنیت عراق را داشته باشد، ما سینه خود را در مقابل او و برای حفاظت از عراق سپر خواهیم کرد. چرا که امنیت عراق، امنیت ایران است، هم‌چنانکه امنیت ایران نیز در امنیت عراق تأثیرگذار است.

نخست‌وزیر عراق نیز با گرامی‌داشت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، آن دو را نمونه دیگری از کنار هم بودن ایران و عراق دانسته است.

یادآوری میکنیم که رژیم آخوندی در اول آذر ۱۰روز به دولت عراق و اقلیم کردستان مهلت داد که گروههای کرد ایرانی را خلع‌سلاح کنند و به اردوگاههای پناهندگی بفرستند.

شیاع سودانی همان وزیر حقوق‌بشر مالکی در یک دهه پیش بود که خصومت جنون‌آمیز او با مجاهدین اندازه نمی‌شناخت و در ۱۷اردیبهشت ۱۳۹۰ یکماه پس از کشتار ۱۹فروردین در اشرف اعلام کرد:

وجود مجاهدین در قرارگاه اشرف تهدیدی برای امنیت منطقه است و تاکنون ۸۱ دستور قضایی از سوی قضاییه عراق علیه شخصیت‌های حاضر در کمپ اشرف صادر شده است.

گفتگوهای مکرر و دائمی این وزیر ضدبشر با سفیر رژیم آخوندی در عراق علیه مجاهدین پیوسته در سایت رسمی وزارت حقوق‌بشر عراق علیه مجاهدین منعکس میشد. تا شاید مجاهدین مرعوب شوند اما مجاهدین نه برای این شخص و نه برای اربابش مالکی و سفیر رژیم خامنه‌ای تره هم خرد نکردند به جای آن اخطاریه های متعددی از جانب وکلای بین‌المللی برایش ارسال نموده وی را بر جای خود نشاندند. این موجود در مقام وزیر حقوق‌بشر چشمانش را حتی بر روی تخریب مزارهای مجاهدین در اشرف توسط وحوش مزدور عراقی و نیروی قدس و مأموران اطلاعات رژیم می‌بست.

نام وی در فهرست مجموعه سارقان ۶۵۰میلیون دلار دارایی ها و اموال مجاهدین در اشرف و لیبرتی ثبت شده و باید پاسخگو باشد.

اشغال اشرف ـ شماره ۱۰۲

تشکر سفیر رژیم از وزیر حقوق‌بشر عراق برای کشتار در اشرف!

بدست گرفتن مهار وزارت حقوق‌بشر توسط نیروی تروریستی قدس در رابطه با مجاهدان اشرف

وزارت به‌اصطلاح حقوق‌بشر عراق گزارش کرد، پاسدار دانایی فر سفیر رژیم آخوندی در عراق و مهره شناخته شده نیروی تروریستی قدس با السودانی وزیر حقوق‌بشر عراق در روز ۹مه ۲۰۱۱ ملاقات و در ابتدا به‌خاطر «موضع مثبتی که روابط بین دو کشور همسایه را تقویت می‌کند تشکر کرد».

پاسدار دانایی فر در نقش پدرخواندهٴ وزیر جنایت علیه بشریت افزود: «ماندن سازمان خلق در عراق به نفع عراق و ایران نیست و اگر این سازمان در استان دیالی نبود وضعیت آرامتر بود عملیات تروریستی فروکش میکرد». چرا که «آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می‌خواهند با این پرونده از زاویه سیاسی برخورد کنند و ادملکرت نماینده سازمان ملل‌متحد در عراق حمایتشان را از این سازمان اعلام کرده است».

دانایی فر هم‌چنین توضیح داد «قبلاً با معاون ارشد وزارت‌خارجه عراق دیدار کرده و در مورد تشکیل یک کمیته سه جانبه بین وزارت‌خارجه عراق و سفارت ایران در بغداد و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای بررسی موضوع قرارگاه اشرف به توافق رسیدند و پیشنهاد کرد که وزارت حقوق‌بشر در این کمیته نماینده داشته باشد».

به گزارش وزارت به‌اصطلاح حقوق بشر «علاوه بر این سفیر ایران گفت خانواده های کشته شدگان سازمان در حوادث اخیر قرارگاه اشرف خواستار انتقال اجسادآنها به ایران هستند و سفیر خواستار کمک عراق در این زمینه شد. . ». (سایت وزارت حقوق‌بشر عراق- ۱۹اردیبهشت).

گزارشی که وزارت به‌اصطلاح حقوق‌بشر عراق خود به‌طور رسمی منتشر کرده است گواه آشکار بازیچه قرار دادن و به‌دست گرفتن افسار حکومت مالکی و وزارت‌خارجه و وزارت حقوق‌بشر او از سوی ولی فقیه ارتجاع و نیروی تروریستی قدس در رابطه با مجاهدان اشرف است. این گزارش ننگین بقدری مشمئز کننده و نفرت‌انگیز است که هیچ انسان آزادهٴ عراقی و هیچ وجدان منصفی در سراسر جهان آن را بر نمی‌تابد.

بروشنی پیداست که سرنخ ممانعت از تدفین پیکرهای شهیدان اشرف که مالکی برخلاف تمام سنن اسلامی و انسانی بیش از یک ماه است بر آن پا می‌فشارد، در دست فاشیسم دینی و رژیم ضدبشری آخوندی در ایران است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۰ مه ۲۰۱۱)

 

اشغال اشرف ـ شماره ۱۶۰

دولت عراق، به درخواست رژیم ایران برای به راه‌انداختن کشتار بزرگ در اشرف زمینه سازی می‌کند

روز ۹نوامبر شیاع سودانی وزیر حقوق‌بشر عراق گفت «سازمان خلق یک سازمان تروریستی است دولت عراق قصد دارد در پایان سال جاری به پرونده قرارگاه اشرف پایان بدهد. دولت عراق با تامین دو گزینه برای آنها برخورد می‌کند. گزینه اول بازگشت داوطلبانه به کشورشان با تضمین سازمان ملل‌متحد و طرف ایرانی که آمادگیش را در این رابطه اعلام کرده است و گزینه دوم یافتن یک کشور سوم است».

همزمان عباس بیاتی یک نماینده نزدیک به مالکی اعلام کرد «تصمیم دولت مبنی بر بستن قرارگاه اشرف غیرقابل برگشت است و به اجرا در خواهد آمد و به سازمان ملل و اتحادیه اروپا ابلاغ شده است. وی گفت... . این سازمان تروریستی سه گزینه دارد. یا به کشورشان بر می‌گردند و از قانون عفو عمومی استفاده می‌کنند یا یک کشور سومی آنها را میزبانی می کند و یا دولت قرارگاه را تفکیک می کند و آنها را در استانها توزیع می کند و با آنها به‌عنوان فرد و نه سازمان رفتار می کند».

روز ۶نوامبر مزدوری به نام واثق موسوی، بیانیه یی به اسم «دفتر نجف» آخوند محمد علی گرگانی صادر کرد که در آن آمده است: «مجاهدین اشرف یک گروه کافر هستند و باید به‌صورت کامل و نهایی نابود شوند». گرگانی ساکن قم و از آخوندهای حامی خامنه‌ای است و هیچ‌گاه دفتری در نجف نداشته است.

قبل از آن در ۲۷اکتبر کفیل وزارت کشور عراق گفت در پایان سال اشرف بسته می‌شود و ساکنان در داخل عراق پخش خواهند شد تا آنها را ساده‌تر به ایران و یا دیگرکشورها بفرستیم. روز ۲۳اکتبر نیز وزارت‌خارجه رژیم ایران از یک توافق ۷ ماده یی با دولت عراق برای بستن اشرف خبر داده بود.

همه چیز حاکی از آنست که رژیم آخوندی و دست‌نشاندگان عراقی اش، برای یک کشتار بی‌سابقه برنامه‌ریزی می‌کنند. آنها با کارشکنی از شروع کار کمیساریای عالی پناهندگان برای بازتأیید استاتوی پناهندگی ساکنان اشرف، جلوگیری می‌کنند تا هر مانعی را از سر راه این کشتار کنار بزنند.

مقاومت ایران به رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامهای ذیربط آمریکایی و هم‌چنین به شورای امنیت و دبیرکل ملل‌متحد و نماینده دبیرکل در عراق به‌خاطر یک حمام خون قابل پیش بینی هشدار می‌دهد و خواستار اقدام فوری آنان به‌منظور تسریع راه اندازی پروسه بازتأیید پناهندگی ساکنان اشرف و جلوگیری از وقوع یک فاجعه جدید انسانی است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱آبان ۱۳۹۰ (۱۲نوامبر۲۰۱۱)

 

مطالب مرتبط

در سالگرد قیام اکتبر عراق جوانان خواستار توقف دخالت‌های رژیم آخوندی شدند

ملاقات شیاع سودانی نخست‌وزیر دست‌نشانده حکومت عراق با رئیسی و خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: