توپوزی خوردن عظما از درون نظام دستچین شده اش ـ موشکاف

موشکاف: سلام به رفقای عزیز و با مرام. سلام به زنان و مردان اهل جنگ! دم همگی گرم. یادتونه عظما اومد برای همه خط و نشون کشید و گفت صدای ملت یعنی صدای من و سگ و سیله هام؟ فکر کرد الآن همه میان زیر علمش و سینه می‌زنن! اما توپوزی خورد. برتر این‌که این دفعه توپوزی رو از درون نظامش خورد. حتی اونایی که خودش دستچین کرده بود و فرستاده بود مجلس!

رحیمی عضو مجلس آخوندی ـ ۸آذر

اما عزیزان و بزرگواران در خاورمیانه هر ۴۵سال تا ۵۰سال حکومتها یا سرنگون می‌شوند یا دچار چالش و سرکوب‌های خونین چرا؟چون نظام های سیاسی در خاورمیانه از درک تغییرات و مطالبات مردم خودشان ناتوان هستند.

با کفش و لباس یک بچه دو ساله نمی‌شود آن را به تن یک انسان ۴۴ساله کرد و توقع داشت زندگی کند.

موشکاف: دددی دی دی. داره میگه نظام کهنه شده. میگه تاریخ مصرفش گذشته. میگه باید غزل خداحافظی رو بخونیم، حالا این یکی رو داشته باشین:

صباغیان بافقی ـ عضو مجلس آخوندی ـ ۸آذر

حکومت وقتی یک دست شد بدانید تنها خواهد شد وقتی تنها شد دشمن طمع می‌کنه ما باید قبل از مذاکره با آمریکا با خودمان مذاکره کنیم من نمی‌گویم با مجاهدین خلق من نمی‌گویم با کمونیست‌ها من نمی‌گویم با رژیم صهیونیستی من نمی‌گویم با رؤسای جمهور قبلی با رؤسای مجالس توی همین نظام بودند زجر همین نظام را کشیدند باید بنشینیم صحبت کنیم والا هر روز سخت‌تر خواهد شد.

موشکاف: ای بابا این هم که به عظما لگد زد. عظما گفت صدای ملت تو سیزده آبان بود بقیه هم باید مجازات بشن. بعد این صحبت از مذاکره بین باندهای درون رژیم می‌کنه. حالا بشنوید از باند مغلوب:

عباس عبدی ـ روزنامه اعتماد ـ ۸آذر

نمی‌توانیم صدای مردم را تقلیل دهیم به بخش خاصی از مردم، حتی اگر این بخش اکثریت باشند. بعید است که در هیچ جامعه‌یی بتوان صدای واحدی از مردم شنید. صدای مردم نه تنها متکثر است، بلکه مهم‌تر از آن این است که در حال تغییر و تحول نیز هست. پس چاره‌ای نیست جز این‌که صدای مردم را متنوع دانست و به همه آن صداها احترام گذاشت و خواهان بازتاب همه این صداها در عرصه سیاست و جامعه بود.

‌پاسدار حاجی زاده ـ سرکرده هوا فضای سپاه ـ ۷آذر

تعجب می‌کنم چرا ما واقعاً توی دانشگاهها و در آموزش و پرورش درسی به‌عنوان دشمن شناسی نباید داشته باشیم.

باید برداشت‌مان از دشمن یکسان باشه، یک عده‌یی آمریکا را دوست می‌دارند یک عده‌یی به پیام و پیغام و خواسته فراخوان عربستان سعودی لبیک می‌گویند یک عده‌یی منافقین را به جای این‌که جلاد بدانند اینها را به‌اصطلاح مظلوم بدانند خب مسلم است نمیشه این باید برداشت یکسان داشته باشیم

موشکاف: کلاس دشمن شناسی میخوای چیکار؟ دانش آموزا و دانشجوا دشمنشون رو خوب می‌شناسن. نشنیدی میگن دشمن ما همینجاس دروغ میگن آمریکاس؟ این یعنی رپتو پتو رو شاخشه. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط 

هفتاد و ششمین روز قیام - خیزش در سراسر میهن در حداقل ۴۳شهر با فریاد مرگ بر خامنه‌ای + توئیت خانم مریم رجوی

مهاباد - مراسم خونخواهی و سومین روز شهید قیام "شورش نیکنام" با شعارهای شهید نمی‌میرد - ۹آذرماه ۱۴۰۱

 

لطفا به اشتراک بگذارید: