عجز و ناتوانی امام جمعه‌های خامنه‌ای از قیام و مجاهدین

آخوند مطیعی نماینده خامنه‌ای در سمنان:

الان دیگر دیدند خیابان جواب نمی‌دهد، رفتند سراغ جنگ مسلحانه، عده قلیلی از آنها اسلحه‌هایی که وارد کردند از خارج و حمایتهایی که از آنجا می شوند.

آخوند نوری نماینده خامنه‌ای در بجنورد:

حواسشان باشد کسانی که توجیه می‌کنند کار اغتشاشگران را که کار چه کسی را توجیه می‌کنند. عرض می‌کنیم به این کسانی که توجیه می‌کنند کار اغتشاشگر را اگر ما داوطلبانه یک شهر را در اختیار آنها قرار بدهیم، بگوییم اعتراض تان را بیان کنید ما کاری به‌کار شما نداریم. بعد ببینید تا صبح از آن شهر چیزی باقی خواهد ماند یا نه؟ اینها که اهل اعتراض نیستند. اینها دنبال تخریب هستند، دنبال آتش زدن هستند، دنبال نابود کردن هستند، دنبال ایجاد خشونت هستند.

آخوند دری نجف‌آبادی نماینده خامنه‌ای در استان مرکزی:

همه عزیزان، کارگرها، مغازه‌دارها، کسبه بازرای‌ها فریب نخورید نترسید با خائنین همدست نشوید با خائنین با وطن‌فروشان بی‌وطن و پلید و خائن و منافق و کور دل همراهی نکنید با گرگ‌های جنایتکار خیانت است همراهی کردن. نباید اجازه بدید  به دشمنان کشور.

همه بسیجی هستیم نگیم یک وقت از اون طیف هستیم نه همه‌مون باید توی میدان‌هایی که نیاز است حضور داشته باشیم. از اونها حمایت بکنیم حمایت و تشویق بکنیم نکند عزیزان‌مون تنها باشند. فقط یک روز بیست و چند نفر بچه‌های بیگناه ما به‌شهادت برسند.

 

مطالب مرتبط

علت ابراز وحشت زنجیره‌ای مهره‌ها و امام جمعه‌های رژیم از مجاهدین چیست؟ ـ ایران بپامی‌خیزد

دری‌نجف‌آبادی: مجاهدین دلشان از خدا می‌خواهد نظام غفلتی در تصمیم‌گیری مهم و حساس بکند

 

لطفا به اشتراک بگذارید: