اعزام پاسدار سلامی به زاهدان توسط خامنه‌ای برای خاموش کردن قیام بلوچستان

بلوف‌ها و تهدیدهای سرکردهٴ سپاه خامنه‌ای:‌

کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم هست. توجه کنید عزیزان همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک و نفاق و الحاد از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود که معدود انسان‌هایی گمراه و فریب خورده هستند به جنگ انقلاب شکوهمند این ملت به جنگ امنیت این ملت به جنگ وحدت ملی آمده است.

مطمئن باشید ما شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود اما هرگز شاهد آسیب جدی بر پیکره انقلابمان نخواهیم بود من مطمئن هستم که همه این قدرتها شکسته خواهند شد. فرو خواهند پاشید.

متأسفانه بعضی ها هم در داخل با همان توهمات همراه شده‌اند. آنها هم خواب می‌بینند سراب می بینند. هر چه می روند به آب نمی‌رسند. این توهمات سراب است. ما به این واقعیت آگاه هستیم و می دانیم تا دشمن از لانه بیرون نیاید و تا ما از خانه بیرون نرویم و تا زمانی که شمشیرها یکدیگر را ملاقات نکنند قطعاً دشمن شکست نخواهد خورد امروز فرصت آن رسیده است.

یک طرف جبهه کفر هست و یک طرف جبهه اسلام امروز فصل انتخاب است وسط نمی‌توان ایستاد یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر.

شما نگاه کنید امروز استاندار این استان بهترین استاندار ماست. فرماندهان نظامی و انتظامی که در این‌جا هستند، بهترین‌ها هستند. این توصیه و تاکید و تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب است. بنده حقیر هم که در این‌جا هستم برای اعلام این پیام آمده‌ام که ما برای مردمان این سرزمین ارزش فدا شدن خودمان را به زیبایی قائلیم. ما فدای شما می شویم.

 

مطالب مرتبط

رویترز- نیروهای امنیتی به سوی تظاهرکنندگان در زاهدان شلیک کردند

نتیجه التماسهای پاسدار سلامی در بلوچستان چیست؟

 

لطفا به اشتراک بگذارید: