دستور اژه‌ای سردژخیم قضاییه خامنه‌ای در وحشت از گسترش قیام

خبرگزاری مهر آخوندی ـ ۱۶آبان ۱۴۰۱:

در نشست شورای عالی قوه قضاییه، قاضی‌القضات خطاب به قضات رسیدگی کننده به پرونده عناصر و مسببین اصلی اغتشاشات اخیر دستورات مهمی صادر کرد.

اژه‌ای تصریح کرد: از همان روزهای نخست قضایای اخیر مقامات قضایی از دستگاههای امنیتی و انتظامی خواستند تا عناصر اصلی اغتشاشات و آشوبها را شناسایی، دستگیر و معرفی کنند، بر همین اساس بار دیگر تأکید می‌کنم عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل وجرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، خوف ایجاد کردند و آرامش نظام را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

باید هر چه زودتر تمامی افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر مرتکب قتل شدند، شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند. همکاران قضایی هر چه زودتر در راستای محاکمه و مجازات بازدارنده عناصر و مسببین اغتشاشات اخیر اقدام کنند.

کسی که سلاح گرم یا سرد در دست گرفته و از آن استفاده کرده و برای همراهی با دشمن یا به‌عنوان عامل دشمن، امنیت را به هم زده و در محدوده‌ای خوف ایجاد کرده و در عین‌حال کسی را هم به‌قتل رسانده، این فرد را هم می‌توان قصاص کرد و هم عناوین دیگری بر آن صدق می‌کند.

 

مطالب مرتبط

نگاهی به اقدامات قوه قضائیه نظام آخوندی بر علیه قیام‌کنندگان ـ ایران بپامی‌خیزد

دیکتاتورها فقط سقوط می‌کنند!

 

لطفا به اشتراک بگذارید: