معاون حقوقی رئیسی جلاد - مجاهدین در حال یارگیری از جوانان کشور هستند

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۹آبان ۱۴۰۱ در گزارشی با عنوان «هشدار معاون رئیس‌جمهور درباره یارگیری دشمن از جوانان در حوادث اخیر کشور»، نوشت:

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در سخنانی در جلسه شورای همآهنگی امور حقوقی خواستار ممانعت نیروهای امنیتی و انتظامی از یارگیری دشمن و مجاهدین در جریان حوادث اخیر کشور شد.

دهقان تأکید کرد: آنچه در یکی دو ماه اخیر رخ داده فراتر از اعتراض است؛

وی با مرور برخی حوادث تاریخ انقلاب از جمله فعالیت مجاهدین در دهه۶۰ گفت: همیشه برنامه دشمن از ابتدای انقلاب تا الآن قرار دادن مردم روبه‌روی یکدیگر بود تا با هم درگیری سیاسی داشته باشند مجاهدین در حال یارگیری از جوانان کشور هستند و متأسفانه می‌بینیم که عده‌یی در داخل کشور از آنها طرفداری می‌کنند.

معاون حقوقی رئیسی ادامه داد: جریان مجاهدین و دشمنان نظام در هر فتنه‌ای دنبال سربازگیری هستند، بنابراین باید مراقبت کنیم تا به هدف خود نرسند. در اول انقلاب کسانی که جذب مجاهدین شدند اسیر هیجانات و اتفاقات بودند اینها در ابتدا آدم بدی نبودند و دنبال خدمت به خلق بودند که جذب مجاهدین شدند. از همین روست که تأکید می‌شود الآن باید همه مراقبت کنیم و مراقب هم باشیم. اشکالات و ایراداتی وجود دارد و اعتراض هم در جای خودش لازم و مشروع و مباح است ولی باید مراقبت کرد که کسی سرباز مجاهدین نشود.

در این موقعیت باید دقت کنیم که دشمن از یاران نظام و انقلاب سربازگیری نکند.

 

مطالب مرتبط

حسینی معاون رئیسی جلاد ـ دشمنان سونامی رسانه‌یی راه انداخته‌اند

امام جمعه خامنه‌ای در ایلام: دشمن هر چه تلاش کند بخواهد از درون یارگیری کند، قوی‌تر از مجاهدین نمی‌تواند

 

لطفا به اشتراک بگذارید: