تداوم قیام سراسری مردم ایران ـ ارتباط مستقیم ( قسمت اول تا سوم )

بخش اول، جنایت رژیم در زندان اوین

میهمانان برنامه حوری سیدی، حسن ظریف و مسعود امیرپناهی

قیام سراسری مردم ایران که بیش از یک‌ماه به‌رغم سرکوب رژیم استمرار پیدا کرده همه تحولات و اخبار مربوط به ایران را تحت‌الشعاع خودش قرار داده. در صدر خبرهای مربوط به ایران در مواضع کشورهای مختلف و هم‌چنین رسانه‌های بین‌المللی قرار دارد.

روز گذشته این قیام از سی‌ام روز عبور کرد و با قدرت بیش از‌پیش بجلو حرکت کرد. شهرهای مختلف و دانشگاهها در سراسر میهن صحنه خروش دانشجویان و جوانان و دانش‌آموزان و مردم قیام‌کننده بود و بیش از هر زمانی جهان را به تحسین واداشت.

بسیاری مناطق در شهرهای مختلف توسط جوانان برای ساعتها آزاد شدند و در نقطه اوج آن با انفجار خبرهای مربوط به جنایات دژخیمان در زندان اوین صف بی‌انتهای مردمی که برای دفاع از زندانیان سیاسی بسوی زندان اوین روانه بودند یکی دیگر از مهمترین خبرهای جهان در ارتباط با قیام مردم ایران تبدیل شد. و البته مطابق معمول رژیم تلاش کرد با دروغ‌پردازی بر آنچه که واقع شده و جنایاتی که دژخیمانش انجام دادند سرپوش بگذارد.

در برنامه این هفته ارتباط مستقیم نگاهی خواهیم داشت به این قیام در گذر از سی روز پرخروش و پرشتاب و تحولات مربوط به آن و از جمله مربوط چیزی که در زندان اوین رخ داد....

 

قسمت دوم

 

قسمت سوم

بخش دوم، ابعاد حمایت‌های بین‌المللی از قیام سراسری مردم ایران

میهمان برنامه زلال حبیبی

 

مطالب مرتبط

حمایتهای جهانی از قیام سراسری و محکومیت انفجار و آتش‌سوزی در زندان اوین - تد دویچ، جوزف بورل، وزیران خارجه بلژیک و سوئد

تداوم قیام سراسری مردم ایران ـ ارتباط مستقیم ( قسمت چهارم تا ششم )

خانم مریم رجوی: به کمک خانواده‌ها که به زندان اوین رفته‌اند بشتابید و برای نجات جان زندانیان همکاری کنید

لطفا به اشتراک بگذارید: