درماندگی نظام آخوندی در مقابله با قیام و تهدید به بمباران مقر مجاهدین

روزنامه حکومتی ایران، ارگان دولت رئیسی جلاد روز ۹مهر۱۴۰۱ در وحشت از گسترش قیام جوانان شورشگر در شهرهای مختلف، مجاهدین را عامل اوج گیری قیام دانست و تحت عنوان «نوبت به بمباران مقر مجاهدین می‌رسد؟» نوشت:

یکی از گروهک‌های تروریستی که در آشوب‌های اخیر با بهره‌گیری از تیم‌های سازماندهی شده سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور داشت، مجاهدین بوده است.

روزنامه دولت رئیسی جلاد سپس می‌نویسد: در بیانیه روز گذشته وزارت اطلاعات درباره نقش مجاهدین در اغتشاشات اخیر آمده است: در روزهای گذشته، ۴۹ نفر از عوامل و مرتبطین گروهک منافقین بازداشت شده‌اند.

روزنامه دولت رئیسی جلاد، پس از همهٔ زوزه‌ها نتیجه میگیرد:

اقدامات مجاهدین این حق را به نظام می‌دهد که جمهوری اسلامی مقر آنها را مورد هدف قرار دهد.

یادآوری می شود که وزارت اطلاعات رژیم در بیانیه رسمی تحت عنوان «بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور» ادعا کرد:

سربازان گمنام وزارت بدنام بخش اصلی مأموریت، توجه و توان خویش را معطوف به رصد و ردیابی سازمان دهندگان و آتش‌بیاران اصلی پشت صحنه، اعم از کشورهای بیگانه تا تروریستهای آلبانی‌نشین و سایر گروهک‌های معاند کردند.

و در همین رابطهدر روزهای گذشته، ۴۹نفر از عوامل و مرتبطان گروهک منافقین بازداشت شده‌اند. نامبردگان بنا‌به دستور تروریست‌های آلبانی‌نشین، از تولید اخبار جعلی تحریک‌کننده اغتشاشگران تا سازماندهی ترور و تخریب، جهت‌دهی به شعارها، حضور مستقیم در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی و تخریب اموال عمومی، تأمین تجهیزات مختلف برای مقابله با پلیس و مواد محترقه برای به آتش کشیدن اماکن و خودروهای عمومی و شخصی، فعالیت داشته‌اند.

......

مطالب مرتبط

پریشان‌گویی‌های مهره‌های رژیم در رابطه با قیام سراسری و مجاهدین

شانزدهمین روز قیام سراسری، خیزش و اعتصاب ادامه خواهد داشت

 

لطفا به اشتراک بگذارید: